Autor: / 2 kwi 2013 / 42 Comments / , ,

Różowe flamingi

Lakiery Barry M Gelly Hi-Shine zna już chyba każdy. Ja skusiłam się łącznie na 5 kolorów, z których jestem zadowolona w mniejszym bądź większym stopniu. Dziś przedstawię tylko jeden kolor, bo reszty jakoś specjalnie jeszcze nie sprawdzałam. Dziś na tapecie kolorek 235 Grapefruit.

Cena i pojemność 
ok3f /10ml

Dostępność 
boots, superdrug, sklepy internetowe

Kolor
Tu mamy mały zgrzyt, bo kolor śliczny ale ja i róż to jakoś niespecjalnie dobry duet, Jak dorzucę chociaż odrobinę innego koloru to jest dobrze. Ogólnie sam kolor mi się podoba, ale nie na moich dłoniach.

Moja opinia 
Lakier jest trwały, wytrzymuje u mnie bez bazy i topu nawet 5 dni. Topu ogólnie w tym konkretnym przypadku nie stosuję, bo paznokcie ładnie błyszczą nawet 3 dni. Dla mnie wyglądają jak żelowe i osobiście bardzo podoba mi się ten efekt. 
Dodatkowy plus należy się za fakt, że lakier nałożony bez bazy nie odbarwia płytki paznokcia. Miałam obawy, że skończę z plamami ale obyło się bez. O czymś zapomniałam? :)
Share This Post :
Tags : , ,

42 komentarze :

  1. Mhm mam tak samo jeśli chodzi o róż. Niespecjalnie za nim przepadam, ale też zależy jaki odcień. Ten jest ładny, dopóki nie są to moje dłonie - tak jak u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, to naprawdę kolor grejfruta :) bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :) lubię takie koralowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie pogardziłabym takim kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również jestem z niego zadowolona - gdyby nie Ty, nie miałabym tak fajnego lakieru, dzięki. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O tych lakierach słyszałam, jednak póki co żadnego w kolekcji nie mam. Kolor nawet nawet jednak podobnie jak Ty nie jestem fanką różo podobnych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  9. taki sobie... też lubię róż u innych, a na swoich paznokciach jakoś niespecjalnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam na twój blog przez projekt My Little Pony, zorganizowałabyś coś w podobnym stylu?:D Jestem wielką fanką MLP więc chętnie wzięłabym udział :) A lakier ma cudny kolor ale raczej bym go na swoich pazurkach nie widziała ;c Dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się jeszcze raz coś podobnego zrobić :)

      Usuń
  11. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny kolor i jaki blask!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny, rzeczywiście ma kolor grapefruita (czerwonego) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ladny! ja mam flamingo od barry m :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się powoli zabieram na skolekcjonowanie każdego lakieru od barrego :D

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum