Autor: / 7 kwi 2013 / 30 Comments / , ,

Kurwiki w oczach i na powiekach

Korzystając z promocji 3za2 kupiłam w lutym eyelinery. Jest to dla mnie prawie obowiązkowy element w makijażu i potrafię zrezygnować z wielu rzeczy na rzecz zwykłej kreski. Czasami mam jednak ochotę na coś innego, a w tej kwestii kolorowe eyelinery spisują się znakomicie. Skusiłam się na Pow! i Pizzazz, a jako gratis dobrałam Hustle. W domu jednak okazało się, że to co podobało mi się w sklepie wcale nie jest takie fajne, i Pizzazz powędruje w świat przy najbliższej okazji.

Czaję się na kolejną promocję, bo Shake it up! wołał do mnie z półki weźmnieweźproszę, a ja, cholera, zielonego wybrałam.


Cena
2,99f. W przypadku tej promocji zapłaciłam ok 2f za sztukę :)

Dostępność 
Superdrug, Boots, strona internetowa. Ciężko mi powiedzieć jak w Polsce, ale jeśli mnie pamięć nie myli, to szafy C2000 widziałam w Rossmanie. Zastrzegam sobie jednak prawo do pomyłki, byłam naćpana środkiem znieczulającym.
 
Opakowanie
Plastikowe, proste. Pędzelek cieniutki, ale z racji tego, że kosmetyk jest wypchany brokatem bardzo łatwo o odstające włoski.

Kolor
Hustle to srebrny i szary brokat. W zależności od efektu jaki chcemy uzyskać można go nałożyć solo, a można na czarny eyeliner. Różnica w kolorze jest, chociaż dla mnie raczej mało istotna, bo zazwyczaj zależy mi na błysku a nie na odcieniu.

Pow! to turkus, w którym wyłapać można srebrne i złotawe drobinki.Tu również warto poeksperymentować z bazą, bo eyelinery same w sobie nie mają jednowarstwowego krycia a jak wiadomo, im więcej warstw tym szybciej zacznie się wszystko kruszyć.

Moja opinia 
Cóż rzec. Trwałość to dobre 8h, potem możemy się spodziewać pierwszych oznak osypywania. Dwie warstwy linera raczej wystarczają do stworzenia ładnej kreski, ale że liner jest lekko glutowaty, to bywa różnie. Ładnie iskrzy, ożywia makijaż i dodaje spojrzeniu świeżości. Nie wiem co jeszcze napisać, skoro wcześniej podałam wszystkie ważne informacje, więc najprościej zostawić Wam możliwość zadawania pytań :) Macie ją zawsze, wiecie co z tym zrobić :)
Share This Post :
Tags : , ,

30 komentarzy :

  1. Ten turkus jest śliczny :) Niestety w Rossmannie nie ma szaf z C2000 :) Bardzo bym chciała, aby się pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu, ale totalnie pewna byłam że C2000 w rosku widziałam :D

      Usuń
  2. żebym ja umiała zrobić sobie taką kreskę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo ładnie, zwłaszcza turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten turkusowy wygląda prześlicznie!
    A poza tym, masz bardzo ładne oczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne są, szczególnie szary ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytuł posta taki, że grzech nie wejść :D
    Turkus boski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten turkus jest przesliczny :) Ja ich nie widziałam w Bootsie ani w Superdrugu nigdzie ale jeśli zobacze to napewno wezmę jakiś kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie często promocje są na nie :) tzn ogólnie kolorówkę C2000

      Usuń
  9. Hustle mi sie bardzo podoba. A czemu nie pokazalas brzydala?

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy wyglada swietnie, szkoda ze tego 3 nie pokazalas :(

    OdpowiedzUsuń
  11. kreski były genialnym pomysłem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. turkus wygląda przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebiste te Twoje kurwiczki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdrobnienie zajebiście brzmi :D tak z czeska trochę

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum