Autor: / 3 kwi 2013 / 34 Comments / , , ,

lawendowe mani

Czuję, że dzieje się coś niedobrego. Nagle stałam się podwójna. Twarda jak kiedyś, uparta jak kiedyś i równocześnie miękka jak rzadko. Beczę na romantycznych filmach! No pokopało do końca, żeby baba w moim wieku.... Właśnie ta niepokojąca miękkość sprawiła, że postanowiłam odpocząć od niektórych osób, a niektóre całkowicie wyrzucić z kręgu znajomych. Brzmi brutalnie, ale czasami po prostu tak jest lepiej.
Generalne porządki w życiu sprawiły, że posprzątałam też w pokoju. Pominę szczegóły, bo są nudne jak miny Kristen Stewart (nie żebym coś do niej miała!). Szafa nagle zrobiła się ogromna, szuflada się domyka a kosmetyczka zawiera tylko to, czego używam.

Znowu odgrzebywałam, ale tym razem lakiery. Chciałam troszkę uszczuplić kolekcję, więc wybrałam na początek 10 lakierów, których nigdy nikomu nie oddam. Dziś dwa z nich: Ciate Purple Sherbet oraz Barry M 350 Diamond Glitter. Pod to baza od Nailteka, a na to top od Venity. I mamy wiosenne mani.

Jak je zrobiłam widać doskonale, więc pominę tłumaczenie, ale jeśli ktoś potrzebuje instrukcji to problemu nie widzę :)
Nie powiem jak
masz kochać mnie
lecz chce to czuć,
być pewna, że wiesz..
***
Share This Post :
Tags : , , ,

34 komentarze :

  1. baaardzo ładne zdobienie ;)
    ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa lakierów Ciate,jak z ich trwałością?:)
    A mani jest śliczny i wiosenny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2-3 dni na luzie u mnie, czasami dłużej. Mam tylko dwa, więc ciężko jakoś powiedzieć jak się reszta spisze. Postaram się dorwać jakiś dla Ciebie :)

      Usuń
  3. Całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne i delikatne połączenie! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie, ale ci zazdroszczę tego lakieru z Ciate :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny mani:)
    bardzo podoba mi się ten lawendowy lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam fiolet w każdej postaci - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam pytanie (przepraszam z góry za off top): Jak zrobić takie etykiety, jak masz na górze prawego bocznego paska? (home, o blogu, o autorce, archiwum itp.)? Czy mogłabyś w wolnej chwili opisać mi to jakoś w miarę przystępnie na maila kasia_sz8@op.pl? To jest mega fajne rozwiązanie i nie ukrywam, chciałabym coś podobnego zastosować u siebie, a blogger to wciąż dla mnie czarna magia i raczej sama nie znajdę

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ładnieee :) ja lawendy nie lubię, ale u kogoś zawsze mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne;) Lawenda przepiękna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)A lawendowy kolor uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci wyszły pazurki ;]
    A co do zmian, to czasem potrzeba aż tak radykalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O patrz pani jak ladnie, ja dzis na rozowo z Essie - eternal optimist, ale chyba wrzuce do kosmetyczki jakis inny- london here i come :D

    co ile robisz pazurki?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum