Autor: / 12 kwi 2013 / 19 Comments / , ,

Roziskrzone niebo z Barrysiem

Znalazłam kolejny lakier, który nie opuści moich zbiorów. Tym razem trafiło na egzemplarz, który dostałam od Oli na urodziny! Nawet na krótkich paznokciach wygląda fajnie, a do tego to Barry M, więc wiadomo że zostaje. To jego debiut na blogu, więc liczę, że przyjmiecie go ciepło :D 244 Black Multi-Glitter miałam w sumie na paznokciach aż trzy razy, a to daje wynik trzykrotnie lepszy niż w przypadku 1/4 mojej kolekcji :D 

Cena i pojemność 
3-4f / 10ml

Dostępność 
Superdrugi, Bootsy, sklepy internetowe
Kolor

Moja opinia 
Trwałość jest tu niezła, ale miałam już bardziej trwałe barysiowe dzieci. 3 dni bez odprysków wytrzymuje, końcówki się jakoś specjalnie nie ścierają. Dwie warstwy dają dobry efekt, ja osobiście wolę jedną warstwę czarnego MUA i na to Barrego. Schnie ekspresowo i łatwiej się zmywa, niż dwie warstwy B. Topu mu nie dorzucałam, ale po drugim dniu można to zrobić, bo takie odświeżenie dobrze mu zrobi. A no i baza. Koniecznie. Chyba, że lubicie zdrapywać kawałki brokatu.

Share This Post :
Tags : , ,

19 komentarzy :

  1. Wygląda super na paznokciach, kosmiczny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciemny. Nie noszę takich, ale że zakochałam się ostatnio w barrowych glitterach to i tak mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Prawie identyczny jak Zoya Storm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako miłośnicza czarnych lakierów uważam ze jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 przypomina mi Zoyę Storm! piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękny *.*
    uwielbiam takie połączenia czerni i brokatu, idealny. muszę poszukać czegoś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny jest. a ja właśnie mam w planach zakupy barrysiów więc on też chyba wyląduje w koszyku :) tylko mam pytanie - masz na paznokciach dwie warstwy czy jedną warstwę na czarnej bazie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, faktycznie jak nocne niebo :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh no jak on pięknie błyszczy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładny, jednak ja nie lubię swoich paznokci w czerni

    OdpowiedzUsuń
  11. Na paznokciach wygląda genialnie :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum