Autor: / 8 kwi 2013 / 13 Comments / , , , ,

Arbuzowo mi, butelkowo

Grapefruit za nami, to dziś będzie Watermelon. Barry M Hi-Shine nail paint to seria, którą już opisywałam. Pokazywałam też pierwszego osobnika. Drugi jest dla mnie faworytem, w związku z czym jeszcze będzie o nim na blogu głośno.

Cena i pojemność 
ok 3f za 10ml

Dostępność 
superdrug, boots, sklepy internetowe
Kolor

 śliczna butelkowa zieleń. Krycie tutaj bardzo na plus, bo już jedna warstwa daje fajny efekt. Ja preferuję dwie cienkie, ale jeśli się spieszę to nie gardzę jedną. W ramach urozmaicenia mani dorzuciłam jedną warstwę ibalaja, i jest to dla mnie duet udany.
 
Moja opinia 
Trwałość to dobre 4-5 dni. Rozprowadza się naprawdę łatwo i przyjemnie, ale lubi odbarwiać lekko skórki. Paznokcie zazwyczaj zabezpieczam bazą, więc ciężko mi powiedzieć czy na nich też zostawiałby ślady. Obstawiam, że jest to wielce prawdopodobne, ale nie chcę ryzykować i sprawdzać :P Watermelon w przeciwieństwie do Grejpfruta matowieje nieco szybciej, ale myślę że jest to też kwestia tego, że na ciemnych lakierach bardziej widać wszelkie rysy czy odgniecenia.
Share This Post :
Tags : , , , ,

13 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum