Autor: / 13 sty 2013 / 29 Comments / , , , , ,

o wszystkim i o niczym

Dziś będą aż trzy tematy - moje włosy po hennie, dzienny makijaż i nowe słuchawki.

Henna się spłukuje, owszem. Kolor schodzi jednak bardzo powoli i moje włosy dalej są bardziej czarne niż brązowe. Mimo to już mam mniej powodów do narzekania. Kondycja włosów dalej niezła, końcówki wyglądają o wieeeele lepiej i generalnie całość tak jakoś przyjemniej wygląda.

 Makijaż. Zrobiłam go dziś dwoma cieniami Benefitu, których nazw nie posiadam. W użyciu był delikatny brąz i taki cielisto złoty połyskliwy nudziak. Do tego eksperyment z kreską w wersji minimalistycznej i.. z nowym tuszem do rzęs. Już się nie lubimy.

 Słuchawki. Jako graczka MMORPG często korzystam z TeamSpeaka, a co za tym idzie muszę jakoś ludzi słuchać. Do tego oczywiście słucham (nałogowo) muzyki. W związku z tym musiałam mieć słuchawki. Wybór padł na model, który kiedyś miałam, ale mój kto przegryzł kabel. Nie zdradzę jaki to model, bo po moim powrocie z Polski będzie dla Was rozdanie z takimi właśnie słuchawkami. Nie wiem jedynie jaki kolor, bo to zależy od tego jakie będą dostępne i jaki wyśle mi sklep :)
Share This Post :
Tags : , , , , ,

29 komentarzy :

  1. włosy mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skulcandy są słabej jakości. Mój luby miał dwie pary i jedne okazały się podróbą i wszystko nie działało po krótkim okresie czasowym, a drugie były już oryginalne i po dwóch miesiącach przestała grać jedna słuchawka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ciezko mi sie zgodzic, bo moje pierwsze cukierki zyly trzy lata i byly w swietnym stanie (poza jakimis zarysowaniami), i gdyby nie kot to jeszcze by pozyly. Drugie - douszne zyly 2 lata po czym je zgubilam, ale tam juz byl jack wyswiechtany :<

      Usuń
    2. Może to kwestia przypadku, że się popsuły.

      Usuń
    3. albo złego traktowania? :D

      Usuń
  3. Polecam słuchawki Sennheiser :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam mam. Ale są większe niż te, i nie czuję się w nich komfortowo poza domem :)

      Usuń
  4. U mnie od roku tylko henna ;) Próbuję zadbać o włosy, po latach farbowania. I jak na złość, dla mnie zależy na odcieniu czarno-brązowym, a nie mogę go otrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogóle nawet od henny chcę uciec, na razie walczę tylko o wyrównanie koloru :)

      Usuń
  5. Jakie ładne te słuchawki! Nigdy nie mogłam przekonać się do tych wielkich, a te bym ponosiła. Zazdroszczę, że tak ochoczo grasz w Wowa, mój facet namawia mnie żebym pograła z nim w Lola, ale za nic w świecie nie wiem o co chodzi w tych grach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w LoLa tez grałam :P łatwo ogarnąć :P co do słuchawek - te nie są wcale takie duże :P

      Usuń
  6. Ładnie wyglądają włosy. Ja farbowałam czysta henną, byłam zadowolona z kondycji włosów, wyrażnie je upiększała, ale niestety kolory i to szybkie wypłukiwanie.. Ciekawe jak będzie się sprawowała Venita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę Ci powiedzieć, że wypłukuje się faktycznie dość szybko. Ale w moim przypadku to nie minus :P

      Usuń
  7. chyba ostatnio się właśnie taka nudziakowa robię :)
    a henna się spłucze... mi na przykład bezbarwna, która była rudym spłukała się do nieco przepalonego złota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiedziałam, że bezbarwna henna istnieje :P

      Usuń
  8. Fajnie komponuje sie makijaż z oczami:D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są słuchawki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Od kiedy robisz makeup no makeup? :P

    Ja wlosy rozjasnilam, ale to pokaze jak uda mi sie cyknac cos jutro, w swietle dziennym.

    Sluchawki- tak :p poprosze. bo moje przestaly dzialac.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się Twoje słuchawki :) I już się cieszę na Twoje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O której wyniki rozdania?

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te słuchawki :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum