Autor: / 9 sty 2013 / 36 Comments / , , , ,

Świąteczne mani po świętach i nowy lakier w zbiorach

Pękłam i kupiłam lakier. Jeden, jedyny jaki mi się podobał. Barry M 350 Diamond Glitter kusił od dawna, ale nie ulegałam. Wiedziałam jednak, że w końcu przegram walkę. Ostatecznie jest to OSTATNI LAKIER KUPIONY  aż do końca... hmm... powiedzmy że marca. Nie! Kwietnia. Do końca kwietnia nie wydam ani złotówki na lakiery. Obiecuję!

No ale jak już kupiłam to i pokazać chciałam, bo ładny taki. Tym razem zamiast klasycznego swatcha pokażę Wam mani, jakie sobie "wyczarowałam" przy pomocy dwóch lakierów - Venita Glamour G07 i oczywiście Baryś.
Baryś jest dość rzadki, upakowany holo brokatem różnej wielkości.W sumie wypatrzyłam 4 rodzaje drobinek.
Spójrzcie jak się mieni ładnie! A na żywo to już w ogóle!
Przechodząc do rzeczy - co sądzicie? Świątecznie trochę, nie? :D
Share This Post :
Tags : , , , ,

36 komentarzy :

  1. Fajnie fajnie.
    Lubie takie mani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w październiku dałam sobie szlaban na lakiery i trzymam się dzielnie do dziś. Co prawda kolekcja powiększyła się o 9 sztuk, ale to prezent od siostry z Kanady, więc nie na moim sumieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już dawno nie kupowałam a jeszcze zaległe lakiery u mojej mamy czekają. Jeden chcę kupić, ale odmawiam sobie ile tylko mogę :P

      Usuń
  3. Ładne połączenie :) Ten brokatowy świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczny efekt, super paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, efekt zjawiskowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie trochę świąteczny. ja niedługo będę bankrutem. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wygląda ten brokat! Też w sumie powinnam się ograniczyć w kupnem lakierów, rzadko je ostatnio używam, a kupuję wciąż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja póki co odmawiam sobie lakierów, MP4 bym wolała bo moje stare już kwiczy :/

      Usuń
  8. Bardzo świątecznie! Tylko teraz to raczej przygotowania do Wielkanocy;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny,sama lubię takie połączenia,właśnie dzisiaj zmyłam podobny manicure,pokazywałam na blogu niedawno;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknąć muszę jak tylko chwilkę czasu znajdę :)

      Usuń
  10. Myslalam, ze to ten ode mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten od Ciebie już mam na zdjęciach, tylko obrobić muszę i wrzucić :)

      Usuń
  11. btw podoba mi sie jak zrobilas koncowki, tylko nie wiem czy bordo to moja bajka ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile mnie pamiec nie myli, to byla specjalna dywizja sowek urodzinowych :P ale fakt, ten sam sklep :D paperchase ;p


      ps czeka na ciebie jeszcze kartka z mikolajem u mnie :D

      Usuń
    2. Ja nawet nie pamiętam czy Ci do paczki kartkę świąteczną wrzuciłam O.o

      Usuń
  12. świetny glitter, fajnie się mieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dobrze wygląda w połączeniu z kolorem:) podoba mi sie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne połączenie - niekoniecznie świąteczne :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie paznokcie :) Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum