Autor: / 25 sty 2013 / 41 Comments / , , , , , , , , , , ,

Paczuszki i zakupy, czyli mały sneak peek!

Całe moje postanowienie szlag trafił, w związku z czym uznałam że odwyku od lakierów nie będzie. Stać mnie to sobie kupię jak mi się spodoba. Proste. Mimo to mam cholerne wyrzuty sumienia i dalej mam wrażenie że to już choroba u mnie! Wy też tak macie? :D

Enyłej, dotarła do mnie paczka od Oli a w niej oprócz cieni, które pominęłam przez przypadek była kartka świąteczna i... lakiery! A jak! Pierwszy okazał się moim chciejem i miałam go kupić, ale Olka mnie wyręczyła :*! Essence Colour&Go 112 time for romance miałam już na paznokciach, więc niebawem pokażę go w dwóch wydaniach. Lakier numer dwa to Eveline Holografic Shine 402. Trójeczka to bajecznie kryjący brokat z Primarku - Angelica 60 Boogie Nights. Ostatnio to właśnie wszelkie brokaty sprawiają mi najwięcej frajdy podczas malowania (o zmywaniu nie powiem bo musiałabym przeklinać).
Poza tym wybrałam się wczoraj na zakupy. Miałam zaopatrzyć się w piżamkę na wyjazd do polski. Najlepiej w dinozarły, ale nie znalazłam :( Znalazłam za to wyprzedaż, a że ja sroka jestem, to wydałam 5f na 6 sztuk błyskotek. Taka jestem cwana!
No i oczywiście lakiery. Amethyst Glitter, Yellow Topaz Glitter i Pink Multi Glitter od Barrego. Początkowo wzięłam dwa, ale pani przy kasie powiedziała mi że jest promocja i trzeci mogę za darmo dobrać, to niewiele myśląc pobiegłam i wzięłam.
NYC też miał promocję. 1 lakier za 2,49f albo 2 za 2,99f. Zawsze chciałam sobie kupić 105 Lights-Camera-Glitter ale z niewiadomych mi powodów w ostatniej chwili zrezygnowałam. Dziś jednak go kupiłam. Ze względu na mały wybór kolorów dobrałam 200 Rosy Knows i... powędrowałam na półkę Sleeka.
Wspomniałam w ostatniej notce że następny będzie Port i.... oto on! Idealnie pasujący do lakieru ze zdjęcia powyżej i do mojej szminki w podobnym kolorze. Może jeszcze niebieską farbkę kupię, coby móc go lekko przyciemniać :)
 A na koniec dobrałam eyeliner Maybellinew kolorze fioletowym. Brązowym jestem zachwycona więc mam nadzieję że w tym przypadku też tak będzie :)
Nigdy więcej nie idę sama na zakupy!
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , , , ,

41 komentarzy :

  1. lakiery i bransoletki cudne :))


    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
  2. no to poszalałaś! :D
    lakierów i błyskotek nigdy dość, rozumiem :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja realizuję swoje postanowienie i nie kupuję za dużo. Na wczorajszych zakupach kupiłam aż 1 krem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo lakierków i same piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery są śliczne, te brokatowe mnie szczególnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile smakolykow :D A ja wlasnie czekam na moja kolejna paletke Sleek'a "D Tym razem Oh So Special :P

    OdpowiedzUsuń
  7. to żeś się obkupiła w lakierach w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech doskonale Cię rozumiem! Codziennie powtarzam sobie - to był ostatni raz! A jak tylko zobaczę kolejną promocję/wyprzedaż - przepadam ;/ Dzisiaj zrobiłam to samo - powinni mnie odciąć od gotówki:P
    To byłoby najlepsze lekarstwo - ale wychodzę z założenia - nie po to pracuję, by sobie czegoś odmawiać ;D
    Świetne zakupy - a lakiery mega ;)


    Pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, w końcu po coś się człowiek w pracy kisi :P

      Usuń
  9. O no, piękny odcień tej farbki jest ;) Ja się chyba przekonuję, ja chyba ją chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam jeden glitter z Barry M, pięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupy, ale lakiery są świetne, szczególnie te pierwsze trzy mi się podobają. czekam na swatche ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne lakiery . Lubię takie błyszczące lakierki :)
    zapraszam w wolnej chwili - tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga (siostra)1/25/2013 8:51 PM

    A ten brazowy eyeliner to od kogo dostalas? no od kogo? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. lakiery są boooskie!
    gdzie Ty dorwałaś tę holo Evkę?

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się dzielnie trzymam i nie kupuję lakierów!:D

    już z tydzień :DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. ten lakier holographic sheain czy jakoś tak ten z drugiego zdjęcia *_*
    Miałam taki piękny brudny róż i cały zdenkowany :)
    Kolor był prześliczny,naprawdę :) Twój też cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. same blyskotki i lakiery i bransoletki - wszystko sie mieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co zrobilas z lakiermai Barryego, ktora dostalas na urodziny?

    Ja kupilam sobie Fuchsia z NYC- moglam poczekac, to bym sie zalapala na promocje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak to co? Przepiłam! :D:D


      Używam ich, denim schodzi całkiem nieźle. Ale ja jakoś wolę Essiaki nakładać aktualnie, takie letnie kolory mają :)

      Usuń
  19. Z lakierów najbardziej podobają mi się wszystkie brokaty :DDDD
    I farbka ze Sleeka wydaje się być fajna, czekam na swatche ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z lakierów najbardziej podoba mi się Yellow Topaz Glitter, musi genialnie wyglądać!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cudowne lakierki :) czekam fotki z nimi na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum