Autor: / 27 sty 2013 / 33 Comments / , ,

dobiłam do Portu

Czyli jak coś kupić, żałować, nie żałować żałować i nie żałować. Zapowiedziałam że go sobie kupię to kupiłam. Ostatni stał, biedny taki. A co? Pout Paint 159 Port od Sleeka. Nie wahałam się, chociaż 5f za coś takiego to dla mnie dużo. No ale z drugiej strony trwałe toto. Tylko że szminki za 3f też mogą być trwałe. No ale to ładnie błyszczy. Szminkę można pokryć błyszczykiem. Do tej pory nie wiem czy dobrze zrobiłam, szczególnie że w przypadku tego koloru precyzyjna aplikacja to podstawa, a poprawki w biegu na mieście w grę nie wchodzą. Z produktu jestem naprawdę zadowolona, tu nie mam żadnych wątpliwości, ale generalnie nie wiem czy to nie była zachcianka z serii "dawno nic sobie nie kupiłam".
Ostatnio nie pokazałam Milkshake na skórze, więc teraz nadrabiam. Jak łatwo się domyślić po lewej mamy Port, po prawej Milkshake. Zdjęcie w cieniu i słońcu.
Aplikacja na usta... Tu zaczynają się schody. Konieczne jest użycie konturówki. Pod wpływem ciepła ciała farbka robi się bardziej leista a co za tym idzie łatwo o pajęczynki koloru rozchodzące się woków ust. Niestety nie ma zmiłuj, i albo ja nie umiem albo nie da się tego obejść inaczej, niż konturówką właśnie. Albo szminką pod farbką, ale to podwójna robota. Co poza tym? Na szklance nam się usta odbiją, ale na zębach już nam farbka nie zostanie (chyba że wyciśniemy pół tubki). Trwałość jest bardzo dobra, bo te 3-4h bez jedzenia nie muszę się martwić o poprawki.
Tym miłym akcentem oznajmiam iż.... kupię kolejny kolor.

Dla przypomnienia jeszcze: produkt kosztuje ok 29zł i można go kupić TUTAJ
Share This Post :
Tags : , ,

33 komentarze :

  1. Mocny kolorek :) Ja cały czas się zastanawiam na kupnem tej farbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja musiałam spróbować, żeby się przekonać że warto ;p

      Usuń
  2. zakochałam się w kolorze..jezu piękna pigmentacja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ;) Ja tę planuję kupić właśnie i cóż... parę innych też :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w tym kolorze, ale dla mnie to zdecydowanie za mocny akcent i źle bym się w tym czuła. Co do samych farbek, to polska cena jest trochę zabawna - jeśli można to tak ująć. Poza ty moja precyzja i doświadczenie w nakładaniu pomadki a co dopiero takiej farbki leży w kącie i płacze ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) co do ceny to z jednej strony śmieszy mnie przepaść między zarobkami w PL i UK i cenami w PL i UK, z drugiej czasami za markę trzeba zapłacić.

      Usuń
  5. Wooow ślicznie wygląda..! Zdecydowanie mój kolor....

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne usta - zazdroszczę. Jak dla mnie kolorek mocny i chyba się nie skuszę. Na tobię wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny jest ten kolor, tez ostatnio mialam ochote kupic te farbki do ust, ale ciagle nie moge sie zebrac, w szczegolnosci ze nie wiem jaki odcien wybrac..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybór mają dość spory, to fakt. Dochodzi też różnica w kolorze na stronie i w realu, więc nie dziwię się, że masz problem z wyborem

      Usuń
  8. Pięknie wyglądają :) Co jakiś czas myślę o nich, jednak jeszcze udaje mi się opierać tej pokusie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sa niesamowicie napigmentowana i pieknie wygladaja na ustach, ale skoro Tobie aplikacja sprawia problemy, to ja bym sie zabila uzywajac tego cuda :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że jest nieco problematyczny, ale i tak robi wrażenie na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam tę farbkę i zupełnie mi nie pasowała, tylko kolor który pokazujesz niżej. zdecydowanie wolę pomadki lub kolorowe błyszczyki... z naciskiem na pomadki :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają mega intensywnie, czyli tak jak lubię, uwielbiam i kocham!
    Czekam na jakieś fundusze i na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba sobie taki w najbliższe dni kupię :)



    Dodałam już Twojego bloga do obserwowanych żeby wpadać częściej. Zapraszam do siebie, może również Ci się spodoba i dołączysz jako obserwator :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum