Autor: / 8 sty 2013 / 31 Comments / , , ,

Wybierz mnie!

Uwaga! Zdenkowałam lakier! Lakier prześliczny, ale irytujący lekko. W sumie to zdenkowałam połowę, bo najpierw dobrała się do niego mama. Mowa o Essence colour&go 35 choose me!

Nie pamiętam ile kosztował, ale to były groszowe sprawy. Nabyłam go gdy seria ta była wycofywana. Nie mam pojęcia, czy w nowej serii znajdują się odpowiedniki starych kolorów i nie po drodze mi sprawdzić, niestety.
Lakier tak ślicznie błyszczy i połyskuje, że aż żal w ponure dni z domu wychodzić, bo urok traci. Niestety - konieczne jest zabezpieczenie paznokci bazą, bo odbarwia naprawdę mocno. I na długo. Trwałość to ok 4-5 dni z topem, bez max 3.
Przy okazji uznałam, że sprzedam Wam mój sposób na ponure poranki i wieczory. To, że numerem jeden jest gorąca herbatka i ciacho to już norma. Numerem dwa jest WoW (taaaak, nadal gram). Czasami jednak mam dość komputera. Wtedy zakopuję się w łózku i... czytam.
A Wy? jak spędzacie leniwy czas? :)
Share This Post :
Tags : , , ,

31 komentarzy :

  1. Ja WoWa wolę nawet nie instalować, bo znając mnie strasznie by mnie wciągnął... Ładny kolor ma ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WoW wciąga niesamowicie, ale da się znaleźć równowagę, szczególnie jak już wpadnie maksymalny level :D

      Usuń
  2. W wolnym czasie nudzę się nie robiąc nic specjalnego lub siedzę na blogach. Brak weny i chęci na cokolwiek ogranicza mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. na paznokciach wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier był bardzo fajny, szkoda, że nie są już dostępne :)
    ja mam taki sam sposób na leniwe wieczory- ilektory nawet podobne :)
    czasem czytam nawet słownik języka...polskiego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier ma przepiękny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten kolorek, ale już sie skończył ;p
    lubiłam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten lakier i to jeden z ulubieńców, nie do spotkania w innej firmie :) Essence niestety go wycofało, a szkoda :(
    Ja ostatnio też stałam się molem książkowym i najchętniej czytałabym 24/24, a tutaj niestety sesja się zbliża... Za to mam wymówkę - nie mogłam się uczyć, musiałam czytać... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak miałam sesję na studiach to robiłam wszystko byle się nie uczyć. Po raz pierwszy przeczytałam wtedy jakąkolwiek instrukcję obsługi :P

      Usuń
  9. Chyba nigdy w życiu nie "zdenkowałam" lakieru. Wszystkie zanim dojdę do połowy nadają się do wyrzucenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani, kup Pani rozcieńczalnik do lakierów.
      Hah, ja też nigdy nie zdenkowałam, ale z innych powodów...

      Usuń
    2. Inglot ma dobrego rozrzedzacza (nawet nie wiem czy takie słowo istnieje) :P

      Usuń
  10. ja ostatnio wróciłam do czytania :)
    jednak jak matura jest przed człowiekiem,to będzie robił wszystko xD

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznye kolor! ja ostatnio zaczytuje sie w 50 twarzach grey'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie mogę ich dorwać :( jak byłam w PL to były wyprzedane, a wersja anglojęzyczna mnie nie rajcuje.

      Usuń
  12. mam ten lakier i bardzo lubię :) w nowej serii już go niestety nie ma, a szkoda, bo był jednym z ciekawszych kolorków. ja też lubię wieczory z książką, chociaż ostatnio nie mam na to czasu.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten lakier, może ciut jaśniejszy.Kupiłam go 2 lata temu w Niemczech. Miałam może pomalowane 3 razy nim paznokcie, jakoś nie często używam. I to prawda, że barwi paznokcie.
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor.;) Możliwe, że jest jakiś odpowiednik, jak będę w Naturze to popatrzę.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny odcień niebieskiego :) Zakochałam się :)A szymborską bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymborska i Terakowska to moje faworytki jeśli chodzi o książki :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum