Autor: / 8 wrz 2013 / 14 Comments / , , , ,

Glitter ends #2

Kolejny raz idę na łatwiznę i poza nałożeniem jakiegoś koloru na paznokcie ciapię końcówki brokatem. Chciałabym zmusić się do czegoś ambitniejszego, ale:
a) nie chce mi się
b) nie wiem co namalować
c) jak wiem co namalować to mi nie wychodzi
Także tego, dziś szału nie będzie. Ale ja się poprawię, obiecuję!

Wykorzystane lakiery:
Eveline SOS
Collistar 54 Rosa Glicine
Barry M 352 Pink Sapphire Glitter
Seche Vite

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

14 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum