Autor: / 19 lis 2015 / 17 Comments / , , , , , , ,

W ciemności ogień płonie jeszcze jaśniej

Jestem mocno przekonana, że zarówno tytuł postu, tak i piosenka od razu podpowiedzą Wam z czym związane są dzisiejsze paznokcie. Dochodzi data publikacji oraz cytat na końcu postu i już wiadomo, że jestem fanką Igrzysk. Dzisiaj premiera ostatniej części, w której po raz ostatni będę mogła nacieszyć oko Peetą i Galem. Czytałam książki więc teoretycznie i tak wiem co się wydarzy, jednocześnie jednak wiem jak się miały poprzednie filmy do tego co czytałam więc może się okazać że film mnie zaskoczy.

Mani z dzisiaj robiłam bardzo dawno temu i nawet przez moment nie pomyślałam, że będzie idealnie pasować do filmu. Zauważyłam to pisząc posta i postanowiłam go sobie przełożyć na inny dzień. Tym samym dziś post stary, ale nowy bo jeszcze go nie było. Mani powstało przypadkiem, kiedy mając czarne paznokcie chciałam dodać im trochę ozdób ale z braku pomysłu sięgnęłam po pomarańczowy brokat. Niestety, efekt mnie nie zadowolił i dodałam kilka malowanych kwiatków. Wtedy dopiero byłam zadowolona i nałożyłam top. Tymczasem zostawiam was ze zdjęciami...

...AND MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR

Wykorzystane lakiery:
MUA Pitch Black
Lovely Rio 3
Sinful Colors Snow Me White
Douglas Spice it up
Venita top szybkoschnący
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

17 komentarzy :

  1. też uwielbiam Igrzyska, oglądałam, czytałam i jestem zachwycona :) pazurkami również, obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super! Wpadaj już do PL :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję powoli, nie mogę się zdecydować kiedy :D

      Usuń
  3. kwiatuszki dodają całości 'tego czegoś' :) dobrze, że się na nie zdecydowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się podobał też ten brokat solo na czerni, chociaż okwiatkowana wersja też jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się obie wersje podobają, ale kwiatki jakoś zapełniają pustkę :D

      Usuń
  5. Wyszło bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdobienie.
    A na ostatnią część igrzysk też czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam seans za sobą :D i oczywiście musiałam się na nim popłakać :D

      Usuń
  7. Wróciłam wczoraj z maratonu Igrzysk, i o ile byłam znowu zachwycona pierwszymi dwoma filmami, tak trzeci (którego wcześniej nie oglądałam) mnie znużył...
    Ostatnia część natomiast spodobała mi się bardzo! Czy możemy czekać na Twoją opinię?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że cos skrobnę :) Mnie osobiście tylko gra Katniss chwilami męczyła, no i porównywałam różnice między książką i filmem cały czas :/

      Usuń
  8. Nie oglądałam, nie czytałam (tylko jakiś fragment), ale pazurki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Poczytaj albo obejrzyj, fajne toto :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum