Autor: / 9 lis 2015 / 6 Comments / , , , , , , ,

Jesień, jesień, ach to Ty!

Powinnam powiedzieć, że zima, ale w Bristolu ciągle pada, a i liści na drzewach jest jeszcze od groma, tylko kolory mają inne niż w lecie. Jako, że tutaj do zimy jeszcze względnie daleko a i śniegu raczej mało będzie to postanowiłam odgrzebać jesienne zdobienia. Robiłam je w sumie jeszcze w lecie ale jakimś cudem (czytaj: przez brak czasu) nie wrzuciłam go na bloga) :)
Zdobienie robiłam na żelach spiłowanych gruboziarnistym pilnikiem, więc w kilku miejscach widać zarysowania. Nie polerowałam ich bo 2 dni później ściągałam żele całkowicie, więc nie było sensu a w pracy i tak wszystko mi się bardzo wtedy rysowało.

Wstępnie miałam tylko zmalować brązowe kwiaty, ale srebrny lakier mnie bardzo korcił więc go wypróbowałam przy okazji. Dodałam go też do zieleni GR, bo sam GR jest zbyt transparentny. Pisakami domalowałam kreski i kropki, topu użyłam natomiast tylko do nałożenia cyrkonii. Nie pokrywałam nim całości zdobienia przez brak czasu i wspomniane plany zmiany manicure w przeciągu dwóch dni :)

Wykorzystane lakiery:
PS Feather Nude
Nubar Tevel PS Feather Silver
Golden Rose Paris 230
Cyrkonie Ebay
Nail Rock Pen Vintage Gold
Nail Rock Pen Dark Blue
Venita top szybkoschnący
Share This Post :
Tags : , , , , , , ,

6 komentarzy :

  1. Kwiatuchy na takim tle berdzo mi się podobają, osobiście wolałabym bez cyrkoni, ale to akurat wyłącznie kwestia gustu. I majstrowania maniakalnego, przy wszystkim, co wystaje :D Próbuję się przełamać i poużywać jakiś ćwieków, czy innych ozdób, zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum