Autor: / 17 lis 2014 / 23 Comments / , , , , ,

Toggle to the top + too much of everything

Opcja "za dużo wszystkiego" spodobała mi się na tyle, że przygotowałam kolejne tego typu mani. Tym razem bazą jest Toggle to the Top od Essie. Największą frajdę i tak sprawia mi tworzenie takich rzeczy, niż późniejsze noszenie ich na paznokciach, więc jeśli któraś z Was mieszka w Bristolu to ja zapraszam :D Oprócz masy ozdób znowu wykorzystałam naklejki, więc jest skromniej niż kiedyś, ale dalej na wypasie. Przy okazji sprawdziłam zbiory i zrobiłam przed chwilą dość duże zamówienie na ebayu i aliexpress, bo kilka rzeczy zdążyło mi się skończyć albo prawie dobić dna.

Najbardziej cieszę się, że w końcu mam dobre zastosowanie dla bulionu. Całe paznokcie pokryte kuleczkami w ogóle mi się nie podobają, natomiast w takiej formie wygląda to całkiem spoko. Może sprawi to, że w końcu kupię inne kolory, bo póki co sięgałam głównie po złoto i srebro, ewentualnie czerń. Was zostawiam jeszcze ze zdjęciami, sama natomiast uciekam do pracy. Niech ten tydzień się już skończy!

Wykorzystane lakiery:
Essie Toggle to the top
Naklejki - ebay
Cyrkonie, bulion - bornprettystore
Muszelki - ebay
Barry M top coat

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

23 komentarze :

  1. Mi ta wersja również się bardzo podoba,może ja też ją wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uhuhuhu teraz to jak taka barokowa sukienka to Twoje mani : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dostałam od Ciebie paczkę z ozdobami więc tez mogę tworzyć takie cuda, ha! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę za dużo jak dla mnie, ale co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no zdecydowanie na bogato :D ale mi się podoba :) no może zrobiłabym bez kciuka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wszystko skomponowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak stylizacja dla jakiejś induskiej księżniczki z Bollywood :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleee piękne te naklejki!! Że też ja nie mogę nigdzie znaleźć takich :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki bogaty manicure :) kojarzy mi się z Indiami i orientalnymi klimatami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie na bogato pojechałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum