Autor: / 30 lis 2014 / 9 Comments / ,

100 Odpowiedzi i wyniki konkursu z Dermedic

Zacznę od najlepszej części - konkursu. Ciężko było mi wybrać jedną osobę, ale w końcu wybór padł na komentarz który okazał się dla mnie najbardziej pomocny.

Autorkę komentarza proszę o dane do wysyłki na adres: dominikagalazka@gmail.com
W temacie poproszę o słowo klucz- dermedic, żeby mi nie umknęło w spamie :)



Teraz natomiast czas na odpowiedzi. Wybrałam kilka pytań, wbrew pozorom dużo ich nie było. Trochę się spóźniłam, bo post miał być w moje urodziny, czyli kilka dni temu, ale co się odwlecze to nie uciecze, jak mówią :) Zachowałam pisownię z komentarzy.


Gdzie kupujesz te wszystkie ozdoby do paznokci?
Ebay, Aliexpress i okoliczne sklepiki. Dużo kupuję w hurtowniach w polsce, aczkolwiek tam zazwyczaj zaopatruje mnie mama :)

Jak podoba Ci się nowa praca?
Jest naprawdę fajnie. Nowi ludzie, nowe doświadczenia i totalnie inne warunki to jest coś świetnego. Czasu mam co prawda mało, ale ten zabiegany okres potrwa tylko do świąt i potem będę mogła odpocząć i znowu pobawić się blogiem :)

Dlaczego tak się chwalisz życiem w Anglii i zakupami? Myślisz że jesteś przez to leprza?
Ależ oczywiście że nie. Nie uważam jednak, że miałabym się kryć z tym w jakim kraju żyję i co sobie kupiłam, bo między innymi na to właśnie pracuję. Zamiast marudzenia polecam spróbować zmienić coś w swoim życiu :)

Jaki masz stosunek do zwierząt? 
 Uwielbiam, bez względu na to czy to rasowiec, czy sierota bez nogi i ucha. Nigdy żadne zwierzę mnie nie skrzywdziło więc mam zaufanie absolutne. Jeśli czuję, że zwierzak nie jest w nastroju to się nie zbliżam i póki co moja własna intuicja mnie nie zawiodła.

Pomagasz zwierzakom w schroniskach czy jesteś raczej obojętna w tej kwestii? 
 Byłam wolontariuszką w schronisku przez kilka lat, potem pomagałam w lecznicy. W UK niestety działa to inaczej i nie mogłam się nigdzie na wolontariat załapać, więc wspomagam finansowo polską fundację APA, która pokazuje co robi, jak robi i robi to dobrze.

Ostatnie niech będzie związane z blogiem: co cenisz sobie w komentatorach?
To że są, że napędzają bloga. Blog jest mój, ale bez czytelników nie wracałabym tutaj tak często :)

Jest jakieś danie lub produkt, którego nie zjesz?
 Wszelkie dania zwierzęce dalekie od standardowego drobiu, ryb i wołowiny. Nie wyobrażam sobie np. zjeść psa czy kota, nie mówiąc już o szczurach, świnkach morskich i innych tego typu żyjątkach. 

 Czemu jesteś taka zarozumiała?
Bo mogę ;)

Ulubiona książka?
Mały książę, Alicja w krainie czarów i książki Terakowskiej :)

Grasz aktualnie w gry komputerowe?
Czasami w Heartstone i World of Warcraft. Nie mam ostatnio czasu na bloga, a co dopiero na gry :)

Ile kasy wydajesz na kosmetyki miesięcznie?
A to zależy, czasami muszę tylko pastę do zębów kupić a czasami jeszcze 10 lakierów bo specjalna edycja i na 100% już ich nie znajdę nigdzie :P Generalnie ostatnio nie szaleję i mieszczę się w 20f miesięcznie.

Bywasz jeszcze w Poznaniu?
Nie i nie sądzę żebym się tam w najbliższej przyszłości wybrała :)

 Gdzie teraz mieszkasz? Wiem, że się przeprowadzałaś, jest lepiej niż było wcześniej?
Domek jest mniejszy ale bardziej przytulny, okolica spokojniejsza. Dalej mieszkam w Bristolu, nawet w tej samej dzielnicy :)

Gdybyś miała wybrać jeden kolor lakieru do paznokci to jaki by to był?
Czerwony :)

Uczysz się dalej?
Tak :) Walczę dzielnie o niezły papierek z beauty school :)

Gdzie pracujesz? Kidyś wspominałaś o agencjach w Anglii, dalej z nimi masz kontrakt? Chce wyjechać i nie iem jak zacząć/
Pracuję w Primarku, zrezygnowałam z usług agencji. Z agencjami generalnie zazwyczaj typowych kontraktów nie ma więc nigdy nie wiesz czy i kiedy dadzą pracę :)


Zostawiam Was z tym postem i uciekam w końcu pochować ubrania do szafy :)


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : ,

9 komentarzy :

  1. Gratuluję :P
    Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :). Fajnie się dowiedzieć kilku rzeczy o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zwyciężczyni. A co do odpowiedzi ten sam kolor bym wybrała : p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja co prawda się nie załapałam na post dotyczący pytań, ale może w komentarzu odpowiesz ;)

    Czy polecasz wyjazd za granicę (UK)? Masz jakieś rady dla zastanawiających się i dla nowo przybyłych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znasz język chociaż trochę to polecam, bo chociaż na początku jest pod górkę to potem widać przepaść między UK i PL. Zastanawiającym się zadałabym tylko pytanie co ich w PL trzyma. Jeśli to jest rodzina to zrozumiałe że nie ma co naciskać, jeśli natomiast nic szczególnego to myślę że nawet wyjazd na rok jest dobrą opcją, żeby zdobyć doświadczenie, podszkolić język i samemu zdecydować gdzie żyło się lepiej :) Nowo przybyłym natomiast polecam jak najszybciej szukać pracy nie przez agencję i starać się wyrobić język, bo widzę jak dużo znajomość angielskiego zmieniła u mnie i w podejściu pracodawcy do mnie. Mam więcej możliwości po prostu :)

      Usuń
  5. https://draft.blogger.com/profile/18373960207889024208

    następna tylko do rozdań bez bloga, kogo ty losujesz do tych nagród:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum