Autor: / 10 lis 2014 / 19 Comments / , , , , , ,

Kiko + SinfulColors+MoYou London

Opowiem Wam historię. Pytałam kiedyś o to, jaki biały lakier nada się do odbijania wzorków. Padło - Sinful Colors. Poszłam do Bootsa, bo tam były stacjonarnie i dowiedziałam się, że lakiery tej marki zostały wycofane. Jedna z Pań tam pracujących wykazała się jednak naprawdę wielkim sercem i sprawdziła na zapleczu czy aby na pewno nic nie zostało. No ale nie, no nie było. Przeszukałam Ebay - nic. Strona SC milczała jak zaklęta, więc uznałam że już po ptokach. Jakież było moje zdziwienie, kiedy białe Sinfule pojawiły się w Poundlandzie! Zgarnęłam dwa ostatnie i od razu sprawdziłam jak odbijają.
I’ll tell you a story. Some time ago I asked you which white varnish will be appropriate for stamping, you chose Sinful Colors (SC). So, I went to Boots and came to know that varnishes from this line have been discontinued, but despite that one of the workers decided to check further for me; but unfortunately there weren’t any. I looked through ebay, none. The producers’ website stated nothing… than all of the sudden, white Sinful’s begun to be sold in… poundland! I quickly purchased two and ran off to test how well they work with stamping.

A odbijają świetnie. Niestety nie poczekałam wystarczająco długo i nałożyłam top, który trochę wzorek rozmazał. Matowy dor ma generalnie to do siebie, że rozmazuje mi wszystko i zawsze, więc nie byłam szczególnie zdziwiona. W zasadzie mani nie pykło, pokazuję je tylko żeby Wam udowodnić jaki SC jest fajowy! A ja głupia chciałam 5f na Models Own wydawać...
And what? They are perfect. Unfortunately, I didn’t wait long enough and I applied the top which made the pattern a little bit smudged. The main problem with my matte Dor is that it usually smudges everything, so I wasn’t really surprised. Honestly? This manicure didn’t work out, I’m showing this to you to prove that SC is good. 

Wykorzystane lakiery:
Used varnishes:
Kiko 245
Sinful Colors Snow me white
MoYou London Nature 05
Dor top matujący

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

19 komentarzy :

  1. podoba mi się bardziej z matowym wykończeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. I matowe i błyszczące cudnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten bialy mnie zaciekawil, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyszczący bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W macie podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie swietnie wyglada! Szkoda ze w pl na pewno nigdzie go nie dostanę : c

    OdpowiedzUsuń
  7. No fajny jest! Ja próbowałam z białym Flormarem, który miał być podobno taki rewelacyjny. Jak się domyślasz - nie był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam dostępy do Flormara a też go chciałam kiedyś kupić :/

      Usuń
  8. Warto inwestować w Models Own? Tak strasznie podobają mi się od nich neonowe lakiery, ale nie chciałabym wyrzucić pieniędzy w błoto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy która seria neonów. Te nowsze, robielone są świetne. Te pierwsze zależy od koloru :)

      Usuń
  9. o popatrz nawet nie wiedziałam że dor ma matowy top bo u mnie go nigdzie nie widziałam :) piękny wzór i kolor pod stemplami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też nie wiedziałam, mama mi kupiła bo myślała że to odżywka :D

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum