Autor: / 29 lis 2014 / 15 Comments / , , , ,

Glitterati!

Przygotowując tutorial sprzed kilku tygodni zrobiłam jedną naklejkę. Tak mi się spodobała, że postanowiłam wzór przenieść na moje paznokcie, a w tym celu musiałam tych naklejek zrobić 12. To znaczy w sumie to 10, ale 2 na zapas zawsze lubię mieć, jakby się coś zepsuło. Zanim jednak mani zrobiłam musiałam iść do sklepu dokupić lakiery :D Naklejkę do postu z tutorialem wypełniałam 2 kolorami marki Barry M z kolekcji Glitterati. Tak mi się błysk spodobał, że skusiłam się na kolejne 3 kolory. Brakuje mi tylko jednego, ale nie czuję się skuszona więc nie planuję zakupów. 

 Początkowo w ogóle miałam tych lakierów nie kupować, bo mi się niespecjalnie podobały. Dwa trafiły do mnie przypadkiem i dopiero to mnie skusiło na resztę. Odczuwam przesyt, za dużo nowości ciągle się pojawia i nawet nie mam ochoty ich oglądać. MoYou wypuszcza płytki prawie co piątek, Barry M co miesiąc ma coś nowego, Models Own też wyskoczyło z nową kolekcją. U Essie kolekcja goni kolekcję, Gosh regularnie podnosi cenę. Chyba tylko MUA stoi w miejscu, bo w moim Superdrugu nikt nie raczy uzupełnić standu. Rzadko narzekam na nadmiar, ale tym razem mam nadzieję, że firmy trochę przystopują.

Wykorzystane lakiery:
 
Barry M Glitterati Fashion Icon
Barry M Glitterati Rockstar
 Barry M Glitterati Socialite
Barry M Glitterati Starlet
 Barry M Glitterati Catwalk Queen
Golden Rose Rich Color 35
MoYou London Pro XL 05
Sally Hansen Insta-Dri (brak na zdjęciu)

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

15 komentarzy :

  1. strach czytać, że w UK lakiery drożeją... może kiedyś będę musiała borykać się z takimi cenami na co dzień ;)
    a zdobienie świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest źle, Barry M, Models OWN itp mają ceny stałe. Gosh szaleje, powalony :D

      Usuń
  2. cudo!!!!
    nie mam żadnego lakieru z BM

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego mani jeszcze nie spotkałam :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowe to zdobienie i jak pięknie się błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie te naklejkowe stemple <3 marzy mi się ta seria lakierów BM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi się nie marzyła, a i tak w końcu kupiłam. Jeśli chcesz to Ci ją tu kupię i wezmę do PL w styczniu :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum