Autor: / 28 lis 2014 / 24 Comments / , ,

Classy

Czasami, jak wiem że nie będę robić żadnych nowych mani na bloga, zamiast uzupełniać fiberglass po prostu go ściągam i daję paznokciom odpocząć. Zazwyczaj piłuję wtedy na krótko i sięgam głównie po spokojne kolory, dzięki którym dłonie nie będą rzucać się za bardzo w oczy. Jednym z takich lakierów jest So Classy od Revlona. Kupiony za funciaka służy mi już 2 lata i dalej mam ponad pół buteleczki! :)


Kolor to coś pomiędzy brzoskwinią i nude, bardzo spokojny. Kryje idealnie po dwóch warstwach, nie smuży i nie bąbluje. Na gołych paznokciach wytrzymuje aż do trzech dni, co tylko ułatwia mi niemęczenie płytki zmywaczem. Wysycha wolniej niż szybciej, ale tragedii nie ma. Nie wymaga topu, co chyba na zdjęciach widać. Chciałabym mu dodać jakieś zdobienie, ale nie mam pomysłu więc zostawiam was ze swatchem i uciekam do pracy! :)

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

24 komentarze :

  1. Kolor w 100% w moim guście, a o to niełatwo w przypadku lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o to ciężko w przypadku nude, ten się udał :)

      Usuń
  2. Świetny kolor :) Lubię takie delikatne cielaczki od czasu do czasu, a najlepiej to pod wzorki :)
    Nie mam jeszcze żadnego lakieru z Revlona, jakoś nam nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z nimi po drodze tylko w Poundlandzie. Za drogie normalnie są w UK :/

      Usuń
  3. Mozesz kiedys napisac posta poswieconego wlasnie jedwabiu? Ciekawi mnie to, chyba ze juz gdzies pisalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałam, zrobię to jak tylko będę mieć trochę czasu na przygotowanie dobrych zdjęć :)

      Usuń
  4. Jest przepiękny! Akurat na dni "nie wiem czym pomalować paznokcie"

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek, taka klasyka w czystym wydaniu ;-) Ja bym dodała do niego kwiatowe naklejki wodne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go :) jest cudny :) odcien wyjatkowo śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, i jaki boski połysk bez topu!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum