Autor: / 16 kwi 2014 / 8 Comments / ,

Ogłoszenia parafialne

Jako że się zmobilizowałam do wysiłku wręcz niemożliwego czyli założenia konta na Instagramie (vivat nowy telefon, w końcu mogę!) chwalę się linkiem. Jednocześnie ostrzegam, że spodobała mi się ta zabawa na tyle, że z przyjemnością dodaję tam zdjęcia. Przynajmniej mam dowód, że nie samymi lakierami żyję :D No ale mostly...
Generalnie ledwo ogarniam, stąd brak np. profilówki, która się uzupełni lada moment. Z chęcią zerknę na Wasze profile, więc zachęcam do zostawiania mi linków w komentarzach. A no i zapraszam do siebie, o tutaj:



 Ogłoszenie numer dwa to aktywny formularz kontaktowy, który ułatwi Wam wysyłanie maili. Znajduje się w pasku bocznym i pomimo małych zgrzytów kilka dni temu już działa zacnie. Jeśli nie odpisałam na jakiegoś maila to znaczy że nie doszedł, można spokojnie wysyłać go teraz. 

Trójeczka to taka mała szara szczałka w prawym dolnym rogu strony. Jeśli znudzi się Wam przewijanie w górę i w dół jednym kliknięciem myszki przejdziecie do samego początku strony. Opcja przydatna przy postach z dużą ilością zdjęć :) Niestety znaczek jest mało widoczny (pracuję nad tym) więc pozwoliłam sobie o nim wspomnieć :)

Podium ogłoszeniowe zajęte więc uciekam w końcu się ogarnąć a Wam życzę dnia tak miłego i fajnego jak mój! :)


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : ,

8 komentarzy :

  1. Ja też dopiero zaczęłam z siostrą, a to.. WCIĄGA;) instagram.com/nie_stac_nas_na_insta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż żałuję że moja siostra tak daleko mieszka :D

      Usuń
  2. to zapraszam i do mnie na insta :D http://instagram.com/skumulowana

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz chyba też założę Instagram :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie ogarnęłam Instagramu i nie popadłam w jego szał;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum