Autor: / 10 sie 2013 / 19 Comments / , , , ,

Mani w 60 sec.

Uznałam, że będę z uporem maniaka robić zdjęcia każdemu udanemu (lub nie) mani. Inaczej moja motywacja kończy się na 2 warstwach jakiegoś klasycznego koloru, a to nie służy dobrze blogowi. W ramach szybkiej zmiany nie poszalałam. Dodałam tylko naklejki na kciuka i palec serdeczny, środki kwiatków ozdobiłam brokatowym kwadracikiem (słabo widać, nie przewidziałam tego :/) i pokryłam topem. Niby nic, ale jakoś tak milej się patrzyło. Niestety Gel Look idealnie nadaje się do skracania żywotności mani, bo nałożony źle lubi pękać i tutaj mu się to udało. Poważnie się zastanawiam, czy go lekko nie rozcieńczyć, bo skubany się gęsty zrobił :/


Użyte lakiery:
Nail Tek Foundation II
Rimmel 60 Seconds 405 Rose Libertine
Naklejki nieznanej mi firmy
Kilka brokatowych kwadracików (nie ma ich na zdjęciu)
Golden Rose Gel Look Top Coat


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , ,

19 komentarzy :

  1. Prosto łatwo i przyjemnie a do tego efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób zdjęcia, rób, będzie co oglądać ;)
    Kwiatki ładnie mani ożywiły :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak Ty mi mówisz że mam robić to nie mogę odpuścić :D

      Usuń
  3. Miałam takie same naklejki, ale swego czasu nie umiałam ich nawet przykleić.
    Powiem szczerze, że mi się podoba :) Jest taki delikatny, ale kolor lakieru dodaje mi jakiegoś "pazura" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tak skromnie ale ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyszło, tak romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne naklejki:)
    bardzo ładnie wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mani :D Ja tak sobie postanowiłam z makijażami, jak mi się w miarę jakiś uda to wrzucam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja o makijażach zapomniałam dawno temu, jak okazało się że pomimo ogromnych starań nie mam nawet w połowie nadającego się do zdjęć światła :(

      Usuń
  8. piękny kolor ;**
    fajnie to wygląda <3.
    Paznokcie wgl masz ładne ja obgryzałam ;(
    GĘSTY MOŻE I DOBRZE ;)
    zapraszam.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, też kiedyś obgryzałam, dalej mi się zdarza :< Dziękuję :)

      Usuń
  9. ładnie i co najważniejsze szybko:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum