Autor: / 28 sie 2013 / 12 Comments / , , ,

Galactic

Czasami, jak mam bardzo złe dni, co zdarza się na szczęście rzadko wygrzebuję jakieś cienie i robię makijaż. Przykładam się, poprawiam a to wszystko tylko po to, żeby się nie rozryczeć. Bo mi zazwyczaj szkoda makijażu jest. Aktualnie mam małe zawirowania, więc o dziwo maluję się częściej. Mam wrażenie, że doszłam do końca drogi i zamiast jakiegoś skrzyżowania mam ślepy zaułek. Uznałam, że makijaż zrobię czymś nowym, co kupiłam i sobie leży. Na szczęście nie miałam dużego wyboru, bo nie kupuję ostatnio cieni, a lakierów na powieki sobie nie nałożę ;) Dziś w roli głównej 17 Starry Eyes Galactic, który trafił do mnie tylko dlatego, że mogłam go kupić za funciaka.
 

Cena 
£4.99, z kuponem można je kupić za £1.
 

Dostępność 
Boots stacjonarnie i Boots online 

Opakowanie
 Okrągłe, plastikowe, dość solidne. 
 

Kolor
Ciemna zieleń, jasna zieleń i pomieszanie szampana z zielonkawym błyskiem. Udany zestaw jak dla mnie. Swatche na suchej skórze bez użycia bazy:
 

Moja opinia 
Najwygodniej byłoby odesłać do recenzji innych wersji kolorystycznych, ale w tym przypadku nie mogę. Wszystko przez to, że tym razem cienie są nieco inne niż poprzednicy. Są trwalsze, ale cięższe w obsłudze :( Niestety blendowanie powoduje, że kolory całkowicie zanikają i trzeba je poprawiać. Da się rozwiązać problem nakładając cienie palcami, ale nie jest to zbyt precyzyjne niestety. Poza małym minusem za obsługę nie mogę się już do niczego doczepić. Na koniec jeszcze szybki makijaż, bo dawno nic nie pokazywałam.
hfx2LsHJM0X1efG103GP2z368uD7R2
Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

12 komentarzy :

  1. mam tak samo jak ty, tylko przy okazji ja wynajduje inspiracje i... ryczeXD a potem robie makijaz i mowie sobie ze jak bede plakac to makijaz sie zmyje i mi szkoda:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :)
    Ja jeszcze nie wypróbowałam cieni od ciebie hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja bym chyba tak długo nie wytrzymała :P

      Usuń
  3. W Twoim makijażu bardzo podoba mi się niebieski na linii wodnej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszła Ci ta niebieska kreska *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie prezentują się na oczach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, a szczególnie kontrast między niebieską kreską i cieniami na górze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ta niebieska kreska to czym zrobiona? Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieską kredką, ale nie powiem Ci jaką bo totalnie nie pamiętam, wiem tylko że to maybelline :)

      Usuń
  8. hmm bardziej wojskowe barwy mi się kojarzą :D
    ale całkiem ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum