Autor: / 1 maj 2012 / 8 Comments / , ,

Post mocno paznokciowy

Dziś post bedzie mocno paznokciowy. Zanim paznokcie sie pojawią chciałam Wam jednak wrzucic zdjecie z Lubym, który dziubka buziakowego robic nie umie, ale sie starał! Niestety nie wyszło :D

Wracając do paznokci... Najpierw Wam pokaże co mi nie wyszło jakiś czas temu. Winne okazały sie naklejki, które są zbyt sztywne. Na szczescie to jedyne takie z zestawu od chińczyka, wiec poleżą i może ozdobią mój zeszyt. Jako bazy użyłam 17 Lasting Fix Pink Grapefruit.
Druga moja zabawa to próba namalowania kotów. Nie wyszły mi, ale jakby ktoś chciał popróbowac po swojemu, to pseudostepa macie :)




To zdjecie prawej reki, bo na lewej zepsułam (a były ładniejsze :/)
Share This Post :
Tags : , ,

8 komentarzy :

  1. Pierwsze zdjęcie mnie rozwaliło XD

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak te kotki fajne są

    Zdjęcie mega ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotki nie wyszły Ci znowu tak tragicznie:)
    Tylko im pyszczka nie domalowałaś .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się takie kotki podobają! Są urocze, niech będzie, że to są takie łatki wokół pyszczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. probowalam ostatnio robic podobne kroliki na Wielkanoc i w miare wyszly :P zapraszam do siebie na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotki nie wyszły źle :) Mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum