Autor: / 2 lip 2013 / 7 Comments / , ,

Pink frosting

 Wiecie już doskonale, o mojej miłości do brokatów. Miłość ta dopadła mnie stosunkowo niedawno, więc moje zasoby są małe, ale jakieś jednak są. Trzy ulubione lakiery z grupy brokatowej właśnie, zaraz po Barrysiach, to Sensique Fantasy Glitter. Dziś pierwszy z nich : 12 Pink Frosting. Ich największą zaletą jest dla mnie fakt, że nie muszę używać kolorowej bazy. Owszem, mogę. Ale po co?

Cena i pojemność 
5,40zł / 7ml

Dostępność 
szafy Sensique. Na pewno drogerie Natura

Moja opinia 
Pink Frosting to intensywny żelkowy róż z masą drobinek w kolorze srebrnym głównie. Nie miałam słońca, żeby pokazać jak ślicznie się błyszczy, ale musicie mi wierzyć że wygląda ślicznie! Do krycia ze zdjęcia potrzebowałam dwóch warstw nałożonych na jedną warstwę Eveline 8w1. Schnie to dość szybko a jak już się porządnie utwardzi to jest nie do zdarcia przez 3-4dni. Zmywanie do przyjemnych nie należy, więc albo metoda na folię aluminiową, albo peel off pod lakier. Niestety wraz z peel offem spada trwałość, więc same musicie zdecydować co wolicie :) Czyż ten lakier nie jest piękny?
Share This Post :
Tags : , ,

7 komentarzy :

  1. Bardzo fajny, ale na myśl o zmywaniu takiego brokatu, aż mam ciarki na plecach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam zupełnie na odwrót, brokatów nie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wygląda ale jak go tylko zobaczyłam to pomyślałam sobie, ze zmywanie nie jest miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bajecznie! ;> trochę przypomina mi GR jolly jewels ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten lakier, daje piękny efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum