Autor: / 9 lip 2013 / 16 Comments / , ,

Chit Chatowe rozświetlenie

Pisałam Wam TUTAJ, że pokażę tani zamiennik popularnych rozświetlaczy w płynie. Są Benefity, jest Mememe, ale to kosztuje. Nie każdy może sobie pozwolić na spore wydatki, nie każdy korzysta z rozświetlacza na tyle często by opłacało się wywalić grube pieniądze na jego zakup. Jak kogoś stać, to spoko :P Ja wyszperałam tani zamiennik i chociaż aktualnie leży zakurzony, to i tak prędzej czy później znów się polubimy. Jeśli data ważności upłynie to wyrzucę... jednego funta. Całe okrągłe pięć złotych. A nawet mniej, bo do połowy go zużyłam. Forma jak widać podobna do Mememe - szklany pojemniczek z pędzelkiem. Nadruk na opakowaniu zdecydowanie mniej ładny, ale nie zawsze opakowanie ma znaczenie.
Kolor w odróżnieniu od M. jest bardziej srebrny, mało tutaj różowych tonów. Trwałość tak jak wspominałam w tamtym poście to ok. 5-6h. Dla jednych to dużo, dla innych mało. Początkowo korzystając z rozświetlacza od święta nie zwracałam na to uwagi, dziś jestem rozpieszczona przez M. i jednak miło jest zobaczyć ten błysk na koniec dnia.
 Na twarzy efekt jest subtelny, trzeba nałożyć sporo produktu żeby było go widać. Na zdjęciach było mi ciężko go pokazać, musiałam nałożyć nieco więcej kosmetyku niż zazwyczaj. Moim zdaniem jest to tania alternatywa dla osób początkujących (nie da się nim zrobić krzywdy), bądź takich które rzadko sięgają po produkty tego typu. Dostępny w Poundlandach :)
Share This Post :
Tags : , ,

16 komentarzy :

  1. Wygląda podobnie do tego rozświetlacza z technic

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam z Technic i wielbię go
    wygląda niemalże identycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yasminella dokładnie to samo pomyślałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam. Ciekawe od kogo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam rozświetlaczy, ale może kiedyś się do nich przekonam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dość późno odkryłam, że warto jakiś w zbiorach mieć :P

      Usuń
  6. Nie widziałam go w Poundlandzie, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one są często pomieszane z lakierami do paznokci ;)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wygląda na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  8. wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie używałam rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum