Autor: / 3 lip 2013 / 15 Comments / , , , , , , , , ,

Walk on Roses?

Obiecałam, że pokażę Wam mani z Walk on Air od Catrice w roli głównej, więc oto jestem. Chciałam coś dziewczęcego, ale nie przesłodzonego. Sama nazwa od początku kojarzyła mi się z Kerli i jej piosenką Walking on Air:

Uwielbiam Kerli, uwielbiam piosenkę, uwielbiam skojarzenia. Początkowo chciałam zainspirować się teledyskiem, ale jak pewnie zauważyłyście ciężko by było, szczególnie że kolor lakieru nie wpisuje się za bardzo w klimaty piosenki. Mimo wszystko jest kryształek, są róże, są paski z podłogi i są błyskotki. Na palcu wskazującym troszkę mi się zadarł lakier, ale jest to raczej mało widoczne, więc nawet nie szarpałam się żeby fotoszopować zdjęcia :)

Wykorzystane lakiery:
Eveline Total Action 8in1
Eveline Scarlett 550
Catrice C02 Walk on Air
OPI Panda-Monium Pink (róże)
Oriflame True Red (róże)
Bell Pastel Palette 5 (listki)
Editt bez numerka (listki)
Golden Rose Scale Effect 01
Barry M 350 Diamond Glitter


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , , , , ,

15 komentarzy :

  1. piękne paznokcie !
    Masz talencik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam już.że to żelek Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne te roze! Zebym ja tak umiala :P :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny mani, szczególnie podoba mi się ten floralowy paznokieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka wpada w ucho ^^. Ładne paznokcie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci wyszło!
    chciałabym tak umieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne wykonanie :D w sumie nawet paznokcie w tym morelkowym odcieniu pokryte brokatem robia wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo tych lakierów wykorzystałaś ;)
    obserwuję +licze na rewanż! :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te róże :) Podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale idealne zdobienie ;) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum