Autor: / 29 lip 2013 / 12 Comments / , , , , , ,

Naklejki wodne #4

Mania na korzystanie z naklejek wodnych trwa, mam milion pomysłów na minutę i ogromny zapał! Niestety część moich naklejkowych zapasów płata mi figle i tak na przykład na zdjęciach możecie zauważyć, że top lekko rozmazał kawałki kwiatków. Z daleka nie widać ;) Udało mi się znaleźć naklejki w hurcie za całkiem przyjemną cenę i regularnie uzupełniam zapasy! Nie mam pojęcia kiedy to wszystko zużyję :DZe spraw technicznych: jedna warstwa Eveline, dwie warstwy Dora, jedna warstwa Safari, naklejki, SV.

Wykorzystane lakiery:
Eveline 8w1
Dor 44
Safari bez numerka (srebrny brokat holo)
Naklejki wodne
Seche Vite

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , , ,

12 komentarzy :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum