Autor: / 7 lip 2013 / 11 Comments / , , , , ,

Dzikie wyzwanie: wąż

Proszę Państwa oto wąż, który wybiera się na spotkanie innych węży u Orlicy. Wąż jest nieśmiały i nie bardzo lubi pokazywać jak ładnie połyskuje jego skóra. Gad powstał na moich paznokciach szybko i przypadkiem, bo pomysłu nie miałam. Otóż pomalowałam paznokcie bazą i dwiema warstwami oliwkowego Mememe. Flejksy nałożyłam gąbką, przez co są rozłożone dość nieregularnie i mocno przyjegają. Gdy całość wyschła sięgnęłam po płytkę do stempli i ślicznym CA dorobiłam coś na wzór łuski. Na to warstwa tej samej bazy, bo spisuje się dobrze również jako top. Nie udało mi się doczyścić skórki obok środkowego paznokcia bo nie mam dostępu do pędzelków a patyczki higieniczne są zbyt duże i bałam się uszkodzić mani. Mam nadzieję, że przymkniecie na to oko :)
Wykorzystane lakiery:
No7 base coat
Mememe 102 Rebellious 
Golden Rose Scale Effect 01
Colour Alike 118

Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , , , ,

11 komentarzy :

  1. Podobają mi się! Czarują oko ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne kolory... i te flekjsy.. jak rajski waz :)
    Mi własnie brakowało na ten tydzień wężowych stempelków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :):) węża możesz zrobić przy pomocy kawałka firanki :D

      Usuń
  3. mega efekt :D jakbyś skórę węża nałożyła na paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity efekt *.* Idealne wykonałaś ten mani ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super efekt ;) świetny wężyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum