Autor: / 8 lip 2013 / 7 Comments / , ,

Purplelized!

Miałam plan. Piękny plan. Chciałam wstać rano, otworzyć szufladę z lakierami i wyjąć jeden. Pomalować nim paznokcie, zjeść śniadanie i pójść na spacer. Plan szlag trafił, bo nie mogłam się zdecydować i po bagatela 15 minutach po prostu zamknęłam oczy i wyjęłam to co mi w ręce wpadło. Trochę oszukiwałam, bo mniej więcej wiedziałam jakie kolory mam w konkretnej części, ale jakby nie było półślepy los zadecydował. Trafiłam na fiolet (a to ci heca!) Catrice Ultimate 430 Purplelized. Nosiłam drania 2 dni. W zasadzie noszę dalej, ale korci mnie żeby go troszkę odpicować.
Za 10ml lakieru zapłacimy ok.10zł i znajdziemy go w szafach Catrice (czyli m.in. rośki, natury). Uwielbiam go za kolor i krycie, tylko wysychanie mogłoby być troszkę szybsze. Mimo wszystko po pierwszej próbie wiem, że się nie rozstaniemy :)

Macie jakiś pomysł jak go ładnie ozdobić? :)
Share This Post :
Tags : , ,

7 komentarzy :

  1. Też go mam.

    Dominiko czy chciałabyś lakier GR Holiday nr 64? To ciemno czerwony piaskowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba ten kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  3. W Rossmannach nie ma szaf Catrice. ;)

    I ja bym do niego dodała chyba ćwieki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ale na karnawał ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum