Autor: / 17 lut 2019 / No comments / , , ,

Silhouette 2

Dzień dobry! 

Po pierwsze to ja się bardzo cieszę, że pomimo rzadkich postów dalej tutaj zaglądacie :) Po drugie - odkryłam jak w pracy zainstalować sobie polskie znaki, w związku z czym w końcu mogę pisać z biura bez potrzeby sprawdzania pisowni po powrocie do domu! :) 

Dzisiaj na tapecie makijaż, soczewki i sztuczne rzęsy. O soczewkach pisać nie będę. bo gdzieś już kiedyś na blogu były. Makijaż to taki zwyklak, do którego wykorzystałam jakieś resztki pyłków które walały mi się po szufladzie. Jedyny powód, dla którego ten makijaż trafia na bloga to kreska! Kreska, kreseczka, taka piękna mi wyszła! :) A no i rzęsy. Przykleiły się równo :) 


O rzęsach od Esqido już pisałam. Post był tylko jeden, a w nim trochę informacji o rzęsach, o kleju i makijaż. Można go zobaczyć TUTAJ. Dla przypomnienia zdjęcia zestawu, jakby to kogoś interesowało :) 

Wracamy do rzęs. Wyglądają naturalnie, są lekkie i łatwo się je przykleja. Czego chcieć więcej? Ano na przykład, żeby mój model (Silhouette) wrócił na stronę. Póki co jest wyprzedany, ale polecam zaglądać na stronę bo pojawia się regularnie :) 

Ja zmykam do pracy, a Wam życzę miłego dnia! :) 

Share This Post :
Tags : , , ,

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum