Autor: / 16 lip 2013 / 7 Comments / , , ,

Omotało mnie

Doszł do mnie niedawno paczka z zamówioną branzoletką. Pisałam o tym jakiś czas temu robiąc przegląd biżu i pokazując Wam moje typy. Postawiłam na czerń i masę zawieszek, które może nie są Pandorą, ale wyglądają urokliwie i kosztują o wiele mniej. Branzoletkę zamówiłam tutaj: KLIK KLIK, za zawrotną kwotę $10.79; wysyłkę miałam za free. Bałam się, że dostanę tanie ścierwo, ale zostałam pozytywnie zaskoczona. Zawieszki nie są metalowe, przez co całość jest dość lekka, sznurek jest mocny a zapięcia pomimo kilku szarpnięć trzymają się na swoim miejscu.Na dobrą sprawę nie widzę większej różnicy między tym, a biżuterią niezwykle podobną w sklepach typu H&M czy Orsay, gdzie ceny ostatnio mnie mocno rozśmieszają!

Nie jest to biżuteria na wielkie wyjście, ale na codzień spisuje się świetnie. Poczyniłam kolejne zakupy, więc jak tylko paczka dojdzie to się pochwalę.


Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

7 komentarzy :

  1. chyba troszkę za wysoka cena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta bransoletka, dostałam podobną tylko z jednej 'pętli' jakkolwiek to nazwać.. i jest za duża na moją dłoń. :)
    Twoja wygląda skromnie i za razem całkiem elegancko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. W sieciówkach ostatnio mocno przesadzają z cenami.. szczególnie w H&M i Mohito ;-/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum