Autor: / 28 lip 2013 / 15 Comments / , ,

Słońce i piasek?

Jestem odgapiara i odgapiam od ludzi mani. Marta Patrycja miała coś podobnego na naszym spotkaniu, i tak mi się spodobało, że doszłam do wniosku dość prostego: muszę spróbować. Ciężko mi się przekonać do żółtych paznokci po długiej przerwie, więc w przeciwieństwie do Marty nie sięgnęłam po neona, a po kremową jasną żółć którą połączyłam z dość neutralnym cielakiem. O dziwo mani wyglądało dobrze i czułam się w nim całkiem fajnie :)


Wykorzystane lakiery:

Eveline SOS
Barry M 319 Lychee
Barry M BLE2013 324B
Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , ,

15 komentarzy :

  1. Ciekawe połączenie.
    Aż mi trudno uwierzyć, że nie skusiłam się jeszcze na żadnego Barrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lychee jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. MMM bardzo przyjemne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne! :) super połączenie. Kojarzy mi się jednak nie ze słońcem i piaskiem ale z jakimś robaczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połączenie :) jeszcze jedno obok drugiego nie malowałam raczej naprzemiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam przekonania do żółci na paznokciach.. Póki co akceptuje w miarę tylko tą od eclair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze się do tej marki nie dobrałam, chociaż na termiczne się czaiłam kilka razy

      Usuń
  7. Bardzo ładny odcień żółtego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzadko podobają mi sie zółte lakiery na paznokciach ale ten prezentuje sie naprawdę dobrze:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum