Autor: / 7 lis 2012 / 32 Comments /

Zielono mi. Wiosennie.

Jak to jest, że najlepsze makijaże wychodzą mi wtedy, kiedy maluję się na szybko bo gdzieś się śpieszę, natomiast przed większym wyjściem zawsze muszę wszystko zmywać kilka razy? Serio, zawsze mnie to irytowało. W związku z tym, że kilka dni temu śpiesząc się do znajomych miałam 10 minut na ogarnięcie się (co rozciągnęłam do 15^^'') złapałam pierwsze cienie jakie miałam pod ręką (paletka MIYO) i paciałam sobie po oczach. Zdjęcia są wieczorne, więc są rozmazane i niezbyt nasycone, ale kolory są oddane całkiem dobrze. Baza pod makijaż to niezastąpiona już Cashmere, eyeliner Eveline, czarna kredka MNY, tusz do rzęs Benefit Bad Gal. Na dolnej powiece mam też odrobinę jakiegoś niebieskawego cienia, ale nie pamiętam którego użyłam. A, i odrobina białego MIYO.
Strasznie lubię swoje oczy w zielonym makijażu, a tu dorzuciłam żółć, co jest u mnie nowością i jestem zaskoczona, że wyszło (uwaga, będę nieskromna!) ładnie. Tak wiosennie. Ale gdzież tam do wiosny, jeszcze zima musi przyjść.

Nie lubię zimy.

Jest zimno.

Nie lubię jak jest zimno.
Share This Post :
Tags :

32 komentarze :

  1. Rzeczywiście, jak na szybki makijaż wyszło przeładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ci w takim odcieniu zieleni :)
    ja mam szaro-niebiesko-zielone oczy i nie wyglądają korzystnie, jedyne zielenie na jakie sobie pozwalam, to te chłodne, stonowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)dla mnie nie ma zasady, tylko w niebieskich się źle czuję

      Usuń
  3. Ładny makijaż, bardzo 'moje' kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowo i tak ciekawie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam zarówno makijaż, jak i "speeda" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię zimna i czasem poprawiam sobie nastrój kolorowym makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaaj :D Trafiłaś u mnie w 10 !! <3
    Ja uwielbiam połączenie zieleni z żółcią!:) Na blogu mam min 2 look'i właśnie w tych kolorach:)
    I bardzo mi się podoba co stworzyłaś!:*
    Super blend!

    OdpowiedzUsuń
  8. na początku nie podobało mi się zestawienie kolorów, ale po przyjrzeniu się dokładnie stwierdzam, że cienie tworzą niezły duet.

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie, świetne kolory i takie intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A właśnie się zastanawiałam co by tu wymyślić na sobotnią imprezę ;). I chyba podkradnę trochę pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladny ten makijaz ;)) ladne kolory i faktycznie wiosenny- nie wiem jak w Aber, ale u mnie nawet pogoda nie taka zla- nei pada, czasem slonce swieci :) nie moge narzekac, ale faktycznie zimnawo.
    Co do makijazu na ostatnia chwile itp. ja probowalam sie ladnie umalowac, w efekcie wygladalam jak debil ;/ (to na wyjscie) ;/ az wzielam paletke Collection 2000, dwa kolory i wyszedl zajebisty makijaz ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna intensywna zieleń!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie i rześko. Przyda się trochę koloru w szare dni;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejciu jakie świetne połączenie. Bardzo mi się podoba chociaż nie w moim stylu. Ja wole bardziej stonowane kolory mimo iż raz miałam na powiekach czerwień;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo egzotyczne oko :) na pewno przyciągnie niejedno spojrzenie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie odcienie, makijaż świetny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum