Autor: / 21 lis 2012 / 13 Comments / ,

Tag : Liebster Blog

 Czekałam z tym tagiem długo. Uznałam, że urodziny to niezła okazja do takiego uzewnętrznienia się :)

Lubię tagi, które są ciekawe. Nie lubię, kiedy pojawiają się pytania, na które już na blogu odpowiadałam. Tag Liebster Blog dostałam 4 razy (B., Gwiazdeczka60, Inka2504, Helena). Jeśli jednak jakiś pominęłam to przepraszam. Ze względu na ogrom pytań odpowiem tylko na te, których jeszcze na blogu nie było.
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

1. Co wolisz sobie kupić nowe ubranie czy nowy kosmetyk? :-) 
Ubranie, bo robię to rzadziej :)

2. Czy często robisz nieplanowane zakupy kosmetyczno - ubraniowe?

 Nie, ostatnio prawie wcale.

3. Gdybyś przez 1 godzinę mogła być zwierzęciem co byś wybrała? i dlaczego?
Ptak. Chciałabym polatać, pooglądać :)


4. Co jest twoim największym marzeniem?
 Szczęśliwa rodzina :)

5. Wyobraź sobie, że znajdujesz się na bezludnej wyspie i możesz mieć przy sobie tylko trzy rzeczy, co wybierasz?

Mp4, coś z mocnym filtrem przeciwsłonecznym i dobra książka. Umrę oczytana, bez schodzącej skóry na ramionach i z piosenką na ustach ;)


6. Jaki jest twój ulubiony zapach?

Generalnie lawenda, werbena. Z perfum Prada Candy, Ghost Deep Night.

 
7. Wolisz sukienki/spódniczki czy spodnie? :)
 Kiedyś tylko spodnie, teraz preferuję sukienki :)

8. Jaki jest twój ulubiony film?
 Szkoła uczuć, 3 metry nad niebem, Twój na zawsze, Ostatnia piosenka.

9. Ulubione zwierzątko? 
Aktualnie świnka morska, ale generalnie szczur, pies.

10. Gdy byś mogła raz użyć maszyny czasu to do jakiego wydarzenia/jakiej epoki byś się cofnęła?

20.11.2009. Moje 18te urodziny w akademiku w Poznaniu, rozmowa na schodach i przy ogromnym oknie, idiotyczne "marzenie" i jego niespełnienie. Gdybym się cofnęła, to wiedziałabym co robić ;)


11. Nauki humanistyczne czy ścisłe?
Human :)


12. Ulubiona książka?

Bikini, J.L. Wiśniewski, Poczwarka, D. Terakowska, cała seria Opowieści z Narnii, cała seria Pożyczalskich.


13. Gry komputerowe czy planszowe?
Komputerowe ze względu na wygodę, planszowymi też nie gardzę. Dobrym zamiennikiem jest aktualnie kurnik.pl na którym pogrywam w chończyka nocami :)

 
14. Ulubiony smak lodów<o ile w ogóle je lubisz>?
Wanilia, truskawka i jagoda.


15. Gdybyś mogła na jeden dzień stać się postacią z filmu, kim byś została?

Lola z filmu LOL.


16. Imię twojej pierwszej miłości?

Jakub.


17. Gdybyś mogła mieszkać gdziekolwiek Ci się zamarzy, jaki byłby to kraj? 
Paryż.

18. Wierzysz w przypadki?  
W przypadki wierzę, ale nie traktuję ich jakoś super poważnie. 

19. Przejmujesz się opinią innych?

 Kiedyś tak, teraz mam totalnie w nosie co kto mówi. 

20. Makijaż dzienny - mocny/delikatny?
Zależy od nastroju, czasu i ubrania


21. Zakupy bez limitu - w którym sklepie?
Primark

22. Twoja ulubiona potrawa?
Kluski śląskie, rolada i modra kapusta (ze śląska jestem, we krwi to mam)


23. Jeśli mogłabyś spędzić jeden dzień w jakimkolwiek mieście na ziemi, jakie byłoby to miasto? 
Nie potrafię zdecydować. 

24. Czy znalazłaś już swoją idealną Drugą Połówkę? Czy może nadal szukasz tego Jedynego?
Znalazłam Drugą Połówkę, ale na ile to jest idealne pokaże czas :)

25. Jak wygląda Twoja codzienna fryzura?
Zwykła kitka :)

26. Twoja życiowa piosenka? A taka, która zawsze poprawia Ci humor?
Musiałabym przekleić całą playlistę z Winampa.

27. Najgłupsza i najśmieszniejsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś? :)
Wskoczyłam do fontanny żeby uratować mojego psa, który nurkował szukając swojej ulubionej zabawki. Dostałam mandat :D

28. Najlepsza i najgorsza książka jaką w życiu przeczytałaś?
Czytam bardzo dużo książek, ciężko wybrać

29.Został Ci tydzień życia. Jak go spędzisz?
Zrobię wszytko to, na co brakowało mi wcześniej odwagi :)


Nie nominuję nikogo, bo tag przeleciał już przez wiele blogów. Kto chce może się częstować pytaniami na które ja odpowiadałam :)
Share This Post :
Tags : ,

13 komentarzy :

  1. tez uwielbiam Poczwarke Terakowskiej i film Szkola Uczuc (rycze na niej jak bobr) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło poczytać i dowiedzieć się więcej o autorce bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygująca odpowiedź z tymi urodzinami ;) Anyway.. jeszcze raz wszystkiego najlepsiejszego Bejbe:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam Ostatnią piosenkę i LOL :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego :))
    Wszystkie filmy, które wymieniłaś - widziałam i też lubię :)
    A kluski śląskie z roladą i modrą kapustą też mam we krwi ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo się można o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :*
    Ja sie zastanawialam nad swoimi odpowiedziami i nie wiem- jakbym mogla wybrac miasto (pyt 23) to bylaby to jakas wioska w Nepalu :) Moze Katmandu ?

    Moja fryzura na codzien: 'wstalam z lozka. przeczesalam palcami'.

    a lody? tiramisu i cytryna :D zawsze razem,


    Podoba mi sie Twoj zestaw na bezludna wyspe :P

    buzka

    OdpowiedzUsuń
  8. O super, że odpowiedziałaś;))
    A to życzę Ci wszystkiego najpiękniejszego!!!:) Żeby spełniły Ci się wszystkie marzenia i byś zawsze była szcześliwa i czyniła szczęśliwymi ludzi dookoła:) :**
    Też jestem ze śląska!! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum