Autor: / 18 lis 2012 / 30 Comments / ,

Zainspiruj się naturą: Ptaki

Tratatatata, jestem prawie na bieżąco z tym projektem. Nawet mam już zwierzęta w zapasie, taka cwana jestem :) Dziś przygotowałam ptaki. Ze względu na to, że nie miałam totalnie ochoty na malowanie papug (taki był mój pierwszy pomysł), to zrobiłam pawie pióra. Krzywe jak cholera, ale to moja wina - niestety jeszcze mi sonda dobrze w ręce nie leży. Zrobiłam do tych paznokci tutorial, więc jeśli tylko chcecie - koniecznie dajcie znać :):)
Zdjęcia można powiększać :)
Resztę prac można zobaczyć TUTAJ :)
Share This Post :
Tags : ,

30 komentarzy :

  1. Taki wzorek umiesz wyczarować na obu rękach? Podziwiam. Moja lewa ręka nic nie jest w stanie stworzyć na paznokciach prawej ręki:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt super,bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są:)

    Zapraszam do mnie i do Ankiety !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Musiało to być bardzo pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam od razu krzywe :D Nie rzuca się to tak w oczy ;] Są wręcz świetne! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne ;) oczywiście że chcemy tutek ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się kojarzą z okiem proroka :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytałam Twój komentarz, to też zaczęły mi się z tym kojarzyć. :D

      Usuń
    2. aż musiałam sprawdzić co to :P

      Usuń
  8. Piękne kolorki ;) Moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tu żadnej krzywizny nie widzę, dobrze Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne!! Bardzo eleganckie.
    Czekam na tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym chciała umiec takie "krzywe" robic :)Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moze i krzywe, ale bardzo mi sie podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze Ci wyszło i poznałam co to za ptak miał zostać ukazany ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum