Autor: / 23 lis 2012 / 19 Comments / ,

Zainspiruj się naturą: Zwierzęta

Przepis na udany mani? Lakier w mało lubianym kolorze, top którego jeszcze nigdy nie używałam, naklejki których zawsze było mi szkoda i minimalna cierpliwość. Efekt końcowy mnie zadziwił, bo myślałam, że nic fajnego z tego nie wyjdzie. Okazało się, że jednak minus i minus daje plus :P
Lakier to Miss Sporty, którego numerka nie znam, na niego nałożyłam top z Essence, na to naklejki Lancome i na koniec szybkoschnący top z Venity.
Zdjęcia można powiększać, natomiast resztę prac można obejrzeć TUTAJ
Share This Post :
Tags : ,

19 komentarzy :

  1. Cudne <3 Efekt końcowy jest po prostu mega ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny:) taki dziewczęcy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci, ze efekt końcowy bardzo mi się podoba:D Wyszło ciekawie i przede wszystkim niechcący:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladny! Ja chce zaatakowac rossmana wkrotce :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu haftam tęczą :D. A poważnie to efekt mi się bardzo podoba :). Tylko ten róż... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł:D mega mi się podoba jakieś szaleństwo na paznokciach:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum