Autor: / 7 lis 2012 / 15 Comments / ,

Disney Princess: Ariel i Rapunzel

Porozmawiajmy o włosach. Moich włosach. Jak byłam mała miałam kudły zakrywające pośladki. Potem dzięki bratu stałam się posiadaczką jeża, boba, irokeza i krasty jednocześnie. A jak już dorosłam na tyle, że mogłam sobie włosy farbować to farbowałam... na czerwono! Tym samym byłam swego rodzaju Roszpunką i swego rodzaju Arielką. To były fajne czasy.
Teraz przejdźmy do tematu posta i samych księżniczek:
Ariel przysporzyła mi sporo kłopotu dlatego postawiłam na największy błysk jaki mogłam uzyskać w kolorze fioletowym i niebieskim. Czerwone plamy miały wyjść inaczej, ale mnie ta cała babranina przerosła.
 Przy okazji : chwała Ci Essence za peel offa.

Rapunzel była równie ciężka. To co miało się ładnie błyszczeć (na środku paznokcia namalowałam pasek jasnym perłowym lakierem) ostatecznie zakryłam kwiatkami i brokatem. Na żywo nie było widać granicy naklejek, na zdjęciach wszystko wyszło. Szkoda.
 Przypominam, że zdjęcia można powiększać, natomiast wszystkie prace można przejrzeć TUTAJ
Share This Post :
Tags : ,

15 komentarzy :

  1. Mnie tam się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. paznokcie bardzo ladne ;) i swietny masz teraz dizajn bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite:) Tak siedzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ariel bardziej mi się podoba :) fajnie Ci wyszło :) btw. jak Ci się sprawuje ta baza Essence? Bo ja kilka razy się do niej przymierzałam, ale sobie myślałam, że skoro jest peel off, to szybciej mi zniknie z paznokcia lakier:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Arielka meeega błyszcząca. Bardzo mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. podaj nazwy glitterów z Arielki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o mamo, avon turquoise cośtam, accesorize : emerald city, magic, golden rose jakiś zielony metaliczny i nie pamiętam. Sporo lakierów użyłam, a nie zrobiłam notatki :P

      Usuń
  7. Rapunzel mi sie podoba ;))) bo Arielka to brokatowa, a ja brokatow nie lubie :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum