Autor: / 17 lis 2012 / 22 Comments / , , ,

Sometimes I feel like we will be together forever

Czyli kolejny makijaż kolejnymi cieniami marki 17. Dziś wykorzystałam Mono Eyeshadow Mardi Grass oraz Glitter Eyeshadow Heart Breaker. Oba cienie mam od Siostry (:*) i powoli dotykam w nich dna. To zaszczyt. Serio.
Cały makijaż leży na bazie Masterpiece od Max Factora, Tusz Lancome. Nie poszalałam ;)
Niestety różowy kolor sprawia, że moje oko wygląda na jeszcze bardziej zmęczone niż jest. Nie jest to dla mnie tym samym makijaż na męczące eskapady albo dni po nieprzespanej nocy. Na zdjęciach tego koloru nie widać tak bardzo jak w rzeczywistości, wina leży po stronie światła i aparatu. Generalnie cała ruchoma powieka dostała Mardi Grassa, natomiast nad nią i w wewnętrznym kąciku leży grzecznie Heart Breaker.

Co sądzicie?

Share This Post :
Tags : , , ,

22 komentarze :

  1. bardzo ładny naturalny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. heart breaker jest cudny!
    Dominiko, wchodząc na Twojego bloga wyskakuje mi okienko z prośbą o wpisanie nazwy użytkownika i hasła, nie wiem, co się dzieje ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory i świetnie dopasowane:)


    Zapraszam do mnie i do oceniania dziewczyn ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi sie :P :P tzn nie ze brzydki, ale nawet jak na mnie za mdly. i nie lubie rozowego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie róż tu jest taki przymulony. Pod okulary makijaż się nadaje, bo i tak nie widać dokładnie co masz na oku :P

      Usuń
  5. jak dobrze, że nic nie wpisywałam ; ) powodzenia więc!

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się podoba ten brązowy, różowy nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten róż dp mnie nie przemawia..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię różowe cienie i dobrze się w nich czuję. Bardzo fajnie wyglądają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na zdjęciu róż jest naprawdę delikatny i fajnie podkreśla/cieniuje załamanie powieki, mnie się podoba, często robię podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miękko i przytulnie. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :) !
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor :) W sam raz do dziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aga (starsza siostra lol)11/18/2012 9:55 PM

    Oj jakbysmy tak policzyly ile ty tych cieni od siostry masz lol wkrotce pewnie mi ponownie przeszukasz kosmetyczke :) <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum