Autor: / 1 lis 2012 / 29 Comments / ,

Disney Princess: Pocahontas, Aurora

Moje nadrabianie zaległości w projektach jest najcięższym chyba problemem, z jakim się zmagałam. Jak na złość co chwilę łamią mi się paznokcie. Mimo wszystko działam prężnie na polu księżniczkowym, w związku z czym dziś będą aż dwie. A może nawet trzy. Jest Pocahontas w wersji leśnej (z kolorowymi pyłami: niebieskim, złotym i fioletowym):
I jest Pocahontas w wersji włosowo-ubraniowo-skórkowej. Zdecydowanie polubiłam się z tym mani, chociaż doczyszczenie skórek to koszmar nad koszmary.
Pocahontas odbębniona, to teraz pora na glamurową, błyszczącą i elegancką zarazem Aurorę. Parapet od kilku dni mam uklejony brokatami :D Oba (duże kwadraty i drobny groszek) dostałam od Madeleine i nie wiedziałam jak je ogarnąć, żeby coś wyszło. Zabawa okazała się łatwiejsza niż myślałam, brokaty nie puszczają koloru i idealnie siedzą zatopione w bezbarwnym topie. Dziękuję, Madziu!
Wszystkie zdjęcia można powiększać, natomiast prace moje oraz reszty dziewczyn znajdują się TUTAJ :)

Share This Post :
Tags : ,

29 komentarzy :

  1. ostatni manicure podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że nie czuję się dobrze w białych paznokciach :P

      Usuń
  2. robiłam kiedyś podobne paznokcie jak Twoje Pocahontas 2. Mam je nawet na blogu w początkowych postach! :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paznokcie ! Na pewno skuszę się na jakiś taki wzorek : )

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam, szczególnie tą ostatnią stylizację!
    Dodaję do obserwowanych i czekam na więcej pięknych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojacie ojacie, posikam się w gacie! :D

    Cudowne pazureczki, ostatni faktycznie czadowo wyszedł. :)
    Ale poza tym fajnie prezentuje się też ten z czernią, właściwie to wszystkie są piękne! :*

    A jak pilniczki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posikaj, posikaj!
      Póki co nadal używam pierwszego pilnika, takie skubańce trwałe. Jak już złapię wenę, to coś o nich skrobnę :)

      Usuń
    2. Gdybyś jeszcze potrzebowała nakładu, dawaj znaka. :)

      Usuń
  6. I co ja mam Ci powiedzieć? :) Jak zawsze wszystkie mi się podobają ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne listki :** a mnie zachęciłaś do zakupu brokatowych kwadratów bo świetnie wyglądają wtopione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie paznokcie. Te z czernia podobają mi sie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne! Szczególnie podobają mi się ta druga wersja Pocahontas. : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne <3 Aurora podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum