Autor: / 11 lis 2012 / 19 Comments / , ,

Jesienny makijaż na dzień

Jesień za pasem. W sumie to nawet nie wiem, czy nie powinnam napisać, że już zima. Wszak o śniegu wiadomości już są. W związku z ogarnianiem wszystkich postów, które wiszą zapisane w wersjach roboczych już od kilku miesięcy dziś będzie makijażowo. W roli głównej trio 17 Vengence. O mojej miłości do tej marki pisałam. Cienie są moim zdaniem idealnie skomponowane i ubolewam, że u mnie w Bootsie ich nie ma (pff, rzucili nam zaledwie 6 zestawów kolorystycznych i myślą, że będę zadowolona).
Makijaż wykonałam na "bazie" Masterpiece od Max Factora. Cień w kremie to dla mnie od dawna materiał na bazę, a że dawno nie korzystałam z tego przybytku, to tu postawiłam właśnie na taki fundament makijażu. Nie pamiętam jakiego tuszu użyłam, podejrzewam, że to jakiś staruszek MF.


Bardzo zależało mi na "nudnym" efekcie, który z resztą osiągnęłam. Na górnej powiece znajduje się odrobina roztartej czarnej kredki, ale dodałam ją na samym końcu bo miałam zbyt jasno jakoś :P Nie kombinowałam z eyelinerem, nie chciałam też przerysować. Myślę, że na jesień taki makijaż jest idealny :) Może tylko powinna go zrobić osoba z większym talentem, niż mój :)

Share This Post :
Tags : , ,

19 komentarzy :

  1. Może i nudny, ale w moim stylu ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie tak bardzo jesiennie i spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle nie znam tej marki, nie miałam nic, ale ładnie skomponowana paletka.
    No i daj spokój z tym większym talentem.

    OdpowiedzUsuń
  4. 17 - zwróciłam właśnie ostatnio uwagę na ich kosmetyki, ale nic nie kupiłam. Po Twoich postach jednak widzę, że warto, cienie świetnie wyglądają na oku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo ich cienie lubię, jedynie w lakierach zdarzył mi się raz bubelek

      Usuń
  5. Ładny makijaż taki stonowany:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż - fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobny makijaż wykonuję codziennie, nie zależnie od pory roku :D Po prostu wydaje mi się najmniej krzykliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten ciemniejszy mógłby być ciut bardziej roztarty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, lubię takie kolory na moich oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Talent masz, wiec nie narzekaj. Mnie sie podoba i podoba mi sie jak wyciagnelas ten cien do zew. kacika oka- ja tak nie umiem :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wyjaśnię Ci jak to robię bo i tak za każdym razem wychodzi mi inaczej :P

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum