Autor: / 18 sty 2014 / 8 Comments / , , , ,

Pearl District i glitter za 5zł

Post został zaplanowany, więc na komentarze odpowiem jak dorwę się do internetu :)  

Uwaga, odgrzebuję starocie! W jednym z setów Color Club znalazłam lakier o wdzięcznej nazwie Pearl District. Leżał, leżał i wyleżał, bo kiedyśtam po niego sięgnęłam. Dłuuuugo się motałam czy go chcę czy nie i ostatecznie znalazł nowy dom. W buteleczce jeszcze jakieś pozytywne skojarzenia miałam, na paznokciach wyszła kupa. Może nie dosłownie, ale kolor skutecznie mi się odwidział :P

Mimo niechęci jedna próba musiała być. Lakier kryje przy dwóch warstwach i szybko schnie, więc szanse na miłość były, chociaż minimalne. Mimo najszczerszych chęci nie mogłam jednak się przemóc i wrzucić go na wzornik a co dopiero kolejny raz na paznokcie :P

Teoretycznie po dorzuceniu czarnego brokatu lakier mi się spodobał. I wtedy uświadomiłam sobie że mam podobny z Delii :D w związku z tym z Districtem rozstałam się bez łez a Delia wróciła do łask :)

Wykorzystane lakiery:
Inglot S-Bond
Color Club Pearl District
Pretty Black Polka Dot
Venita top szybkoschnący
Share This Post :
Tags : , , , ,

8 komentarzy :

  1. A mi się podoba ;) Solo chyba nawet bardziej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciekawy efekt wyszedł! Tak mi się skojarzyło, wygląda to jak punkty na grze planszowej, jak się skacze po planszy o ileś pól.. haha fajnie fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Złotko z tym topem wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor co prawda nie mój, ale u Ciebie wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki top na 5 zł??? Aż trudno uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum