Autor: / 3 sty 2014 / 24 Comments / , ,

Orly Star Spangled

 Jak mówiłam jakiś czas temu przy recenzji nudziaka od Orly, że pozostałych trzech nie chcę to tak naprawdę kłamałam. Albo lepiej - nie wiedziałam, że jeden z nich to nie zwykła czerwień, a taka z brokatem. Znalazłam ostatni egzemplarz w kiosku w momencie kiedy Pani pakowała gazety do zwrotu i go mam :D Orly Star Spangled umilił mi święta, nie chciało mi się nic wymyślnego robić, tym bardziej że paznokcie miałam spiłowane do zera przez pracę. 

 Oczywiście pierwszą próbę lakier miał na wzorniku, którego połowę zostawiłam pustą, a połowę pokryłam kremową czerwienią. Różnica była minimalna, więc na paznokciach nie kombinowałam.

Pełne krycie uzyskałam po dwóch warstwach, które pokryłam cienką warstwą topu bo brakowało mi połysku. Lakier wysycha bardzo szybko, choć jest nieco plastyczny przez godzinę, może nawet dłużej. Nie wiem jak się zmywa, bo zdjęłam go płatami pokrywając go wcześniej SV. Trwałość to u mnie 3 dni bez odprysków, tylko wskazujący palec mi się lekko przetarł na końcówkach. 

Jak Wam się podoba? :)
Share This Post :
Tags : , ,

24 komentarze :

  1. Ty babo wiedziałam że nie wytrzymasz i kupisz jeszcze jakiś!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny kolor:) masz bardzo ładne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny elegancki a zarazem frywolny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bomba! Nie jest jakiś zwyczajny, ale wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! Bardzo intensywna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmysłowa czerwień. Po prostu piękne. A nie wiesz czy jest może ciemna zieleń? Chętnie bym kupiła :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, w gazetach nie było na pewno :p

      Usuń
  7. oj ładny jest skubaniec jeden! i tak się zastanawiam czy mam coś podobnego... ale chyba nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na upartego wystarczy czerwony lakier i top z takim samym brokatem :P

      Usuń
  8. ten brokat dodaje czerwieni takiego uroku, że nie mogę przestać na nią patrzeć, cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny :) Kojarzy mi się ze świętami Bożego Narodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, ale niestety w czasie świąt już go pokazać nie zdążyłam :P

      Usuń
  10. Piekny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak nie szaleję jakoś szczególnie za czerwienią, tak ta mnie zahipnotyzowała. piękna jest ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum