Autor: / 23 sty 2014 / 13 Comments / , ,

HEMA Holographic Purple

  Post został zaplanowany, więc na komentarze odpowiem jak dorwę się do internetu :) 

Robiłam niedawno małe porządki, czyściłam lakierom szyjki, wstrząsałam te zastane i zauważyłam jegomościa, którego bardzo lubię i choć miałam go na paznokciach wielokrotnie na blogu był tylko w połączeniu ze stemplami. Taki ładny jest, że postanowiłam pokazać go też solo :) Kupiła mi go siostra jak byłyśmy w Brukseli więc nie pamiętam ile kosztował ale jeśli kiedykolwiek jeszcze będę miała okazję tam być to poszukam innych kolorów, bo ten zaskoczył mnie pozytywnie! Wybór miałam mały, więc po chwili zdecydowałam się na Hema Holographic Purple.

W buteleczce efekt holo jest, ale ciężko mi go uchwycić. Generalnie kolor złapał mnie za serce i nawet gdyby holosiem nie był, to bym go chciała. Miłość do fioletów wzięłaby górę nad rozsądkiem :D

Do pełnego krycia wystarczy jedna grubsza warstwa, ale lakierem maluje się tak przyjemnie że ja wybieram dwie cienkie. Kolor jest nasycony, lakier idealnie rozkłada się na paznokciu, pędzelek wyprofilowany fajowo. Całość schnie szybko, ale do lekkiego matu, więc sięgam po top, który przy okazji chroni końcówki przed ścieraniem się. Nie mam tu żadnych zastrzeżeń, może poza tym, że ciężko złapać kolor aparatem.

Udało mi się to dopiero pod żarówką w szafce kuchennej (albo raczej pod szafką), aczkolwiek to dalej nie to, co widziałam na żywo. Niemniej z kategorii holo Hema i srebrny Flormar wiodą w moim domu prym :D
Share This Post :
Tags : , ,

13 komentarzy :

  1. o rzesz, boski, moje klimaty, dawaj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolor, na pierwszy rzut oka można pomyśleć, że są to dwa różne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. no baaa! :D a jak ładnie ten brokat od lovely na nim wygląda! :D

      Usuń
  4. Genialny lakier, piękny !!

    OdpowiedzUsuń
  5. O ludzie! Jak tylko zobaczylam tytuł to oszalałam :D Uwielbiam taki kolor a jeszcze holograficzny? miodzio! PRZEPIEKNY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo zareagowałam jak go zauważyłam pierwszy raz :D

      Usuń
  6. Cudny, trochę w klimacie Colour Alike :) też holo oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CA mnie kuszą ale zawsze jakoś mi nie po drodze :<

      Usuń
  7. AAAAAAA wybacz krzyk :D ale ten lakier jest bajeczny - jestem totalnie nim zauroczona.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum