Autor: / 22 sty 2014 / 11 Comments / , , , ,

Gdzieś w morskich głębinach...

Post został zaplanowany, więc na komentarze odpowiem jak dorwę się do internetu :) 

Nie wiem jak to się dzieje, że mnóstwo folderów ze zdjęciami na bloga ginie mi na dysku. Winić mogę tylko siebie i swój styl nazywania folderów, ale kuuurde, tak dużo mi umyka! Niedawno znalazłam 3, z czego jeden z dość starym mani, ale że nosiło mi się przyjemnie to szkoda nie pokazać. Pierwsze zdjęcie jest bez topu, stąd widoczna krawędź od LaFemme. Nie wiem też, czemu tak rzadko korzystam z bulionu, serio.

W wykonaniu filozofii nie ma - baza, 2 warstwy niebieskiego CC, brokatem po skosie i bulion w randomowych miejscach. Na to top i odrobina ostrożności przy niektórych czynnościach, żeby bulion nie odpadł od razu. Dziwnie mi z kuleczkami na paznokciach, co chwilę sprawdzałam czy nie odpadły i dopiero po nocy jako tako przywykłam, że nie jest gładko, jak zazwyczaj :)

Wykorzystane lakiery:
Nail Tek FII
Color Club Sky High
LaFemme bez numerka
Bulion
Bell Bio3w1
Share This Post :
Tags : , , , ,

11 komentarzy :

  1. Super!
    Niby proste, a jakie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :) Od razu mi się z wakacjami kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie widoczne krawedzie byloby spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie ich nie było, aparat je strasznie uwydatnił :<

      Usuń
  4. Podoba mi sie! mimo, ze nie przepadam za niebieskimi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kolory zdecydowanie nie dla mnie.. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie średnio, ale noszę coby różnorodnie było :P

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum