Autor: / 27 cze 2013 / 3 Comments / , ,

Jesteś taka delikatna, jak niespokojne sny

Macie tak czasami, że zachwycone jakimś lakierem kupujecie go, po czym ląduje w szufladzie i zapominacie o nim? Ja bardzo często. Tak było też z tym lakierem. Catrice Ultimate Nail Laquer C02 Walk On Air z limitowanej edycji Hidden World mam od jakiegoś już czasu, natomiast pierwszy raz pomalowałam nim paznokcie w tamtym tygodniu!

Ze względu na to, że to edycja limitowana to nie będę przytaczać opisu producenta i innych danych. Pochwalę tylko pędzelek, bo bardzo przypadł mi do gustu.

Lakier ślicznie się mieni i to właśnie to w nim mi się najbardziej spodobało. Mam podobny kolor w swojej kolekcji, więc gdyby nie drobinki to bym go olała. Kryje przy dwóch warstwach, ale lubi lekko posmużyć i nieco długo schnie. Trwałości nie jestem w stanie ocenić, ale po całym dniu sprzątania nic się nie oderwało ani nie starło, więc zapowiada się dobrze :) Coraz bardziej lubię lakiery Catrice, chociaż nie wiedząc dlaczego zawsze je omijałam.
Pokażę Wam mani, które wykonałam bazując prawie całkowicie na tym lakierze. Nieskromnie mówiąc jestem całkiem dumna. Ale to jutro. Albo za dwa dni. Albo za cztery. Ale będzie :)
Share This Post :
Tags : , ,

3 komentarze :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum