Autor: / 1 cze 2013 / 8 Comments / , , ,

Studs or rhinestones?

Druga porcja ćwieków od KKCenterhk. Dziś pora na malutkie ćwieki, które są idealne i naprawdę ubolewam, że w paczce było ich tak mało. Jestem skłonna stwierdzić, że z całej trójki to właśnie te lubię najbardziej i najchętniej bym do nich wróciła.
Model DRN666 to okrągłe, ciemne kółeczka z metalu, które wypełnione są klejem. Można je więc przyklejać do ubrań przy pomocy żelazka :) Ja wykorzystałam je tylko przy manicure. Tak jak w przypadku pierwszych ćwieków prezentowanych kilka dni temu, te również zapakowane były w woreczek strunowy i również zostały przeze mnie przesypane do słoiczka.


Cena i pojemność 
$4.23 / ok 50szt

Dostępność 
KLIK KLIK  

Moja opinia 
Początkowo ozdobiłam jeden paznokieć. Nie pokryłam całości topem, bo zapomniałam. Poszłam walczyć z bałaganem w domu i pomimo wielkich starań nic mi nie odpadło. Do ćwieków dorzuciłam kilka cyrkonii, które też trzymały się mocno, choć są bardziej odstające i o wiele łatwiej je zgubić.
 Bardzo chciałam poeksperymentować jeszcze troszkę, więc pokryłam pozostałe paznokcie warstwą topu i wcisnęłam w całość cyrkonie. Tutaj również nie pokrywałam całości niczym i poszłam spać. Pierwsza cyrkonia zgubiła się po trzecim dniu noszenia, więc ją dokleiłam. W sumie mani miałam na paznokciach 5 dni i po tym czasie okazało się, że żaden ćwiek nie został zgubiony. Duża w tym zaleta ich kształtu i tego, że są dość płaskie, przez co ciężko nimi o coś zahaczyć.





Follow on Bloglovin
Share This Post :
Tags : , , ,

8 komentarzy :

  1. na imprezę jak znalazł. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł:)Muszę koniecznie spróbować jak tylko urosną mi paznokcie,fajny dodatek do całości stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super mani ;)
    uwielbiam ćwieki, a kolor lakieru też piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. super są te ćwieki! :D tylko trochę drogie jak na taka ilość... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę, ale na ebayu nie znalazłam ich jeszcze :( jak znajdę to kupię, bo 50 sztuk to malutko jak na mnie :D

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum