Autor: / 22 sty 2016 / 14 Comments / , , ,

Zielony eyeliner i nieudane smokey

Wpadam na moment, bo mnie praca goni :D Post sponsoruje moje styczniowe denko, wykończyłam mój ukochany eyeliner Rimmel Gel Eyeliner 005 Emerald :( Szukałam długo czegoś zielonego i trwałego, znalazłam i z przyjemnością przed pracą wpadnę dziś po kolejne opakowanie. Was zostawię ze swatchami i szybkim makijażem sprzed... roku? :D

Robiąc swatche postanowiłam dorzucić eyeliner MeMeMe, który podobno możne posłużyć tez za kremowy cień ale po roztarciu wygląda na tyle brzydko, ze się nie odważyłam go przetestować. Dla wyjaśnienia dodam tylko, że cień MeMeMe jest na drugim zdjęciu po lewej stronie :D

Poza odcieniem różnica jest we wszystkim. Konsystencja, cena, trwałość, łatwość aplikacji. MeMeMe jest zbyt miękkie, Katy jest bardzo gęsta. Wydobywanie ze słoiczka też plusuje u Kasi, ale to już kwestia przyzwyczajenia.

Makijaż wykańczam zieloną kredka bardzo często, ale nigdy nie łączę go z zielonymi cieniami, więc tu z fioletem i złotem. Zdjęcie tylko jedno, bo rok temu rzadko robiłam zdjęcia makijaży na bloga :D

Share This Post :
Tags : , , ,

14 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. No ba :D jeszcze taki lakier do paznokci bym chciała :D

      Usuń
  2. Moim ulubionym eyelinerem żelowym jest z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeden i w sumie chętnie zerknę jakie mają kolory teraz :)

      Usuń
  3. Eyeliner świetnie pasuje do koloru Twojej tęczówki. Z moją nieco zlewałby się. Buziak na miły weekend :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uważam, że nic się nie zleje jeśli będzie dobra oprawa :) często używam brązów ale np. tusz musi być czarny żeby wyznaczał granicę między powieką a kreską :)

      Usuń
  4. Zieleń na oku średnio u siebie lubię, ale ten eyeliner wygląda naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwały jest, więc się nie waham :D Fajnie czasami odskoczyć od czerni :)

      Usuń
  5. ale cudne kolory, nigdy takich u siebie nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety kreski nie wychodzą mi najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkreśla Twoje oczy. A ja widziałam ostatnio taki lakier do paznokci c:

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum