Autor: / 6 sty 2015 / 16 Comments / , , , , , ,

Gdzieś w krzakach pod palmami

Dalej walczę z kodem bloga, ale jest coraz lepiej. Od jutra zaczynam nadgodziny w pracy, więc wracam w weekend :) Tymczasem manicure. Paznokcie robiłam dawno temu, jeszcze ciepło było. Zależało mi na przetestowaniu Moyry do stempli i okazało się, że nadają się idealnie. Tu jeszcze stemple wychodziły mi dość słabo, ale miło tak od czasu do czasu zobaczyć że zdążyłam się czegoś nauczyć przez kilka miesięcy. Ponownie slajdy, spodobała mi się taka forma prezentacji zdjęć :) Uciekam do pracy i obiecuję, że w weekend pojawi się coś świeżego :)
Wykorzystane lakiery: 
Golden Rose Color Expert 29
Moyra Holographic 256
MoYou London Tropical 11
Sally Hansen Insta Dri

Share This Post :
Tags : , , , , , ,

16 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podoba pomysł z takim wyświetlaniem zdjęć :). Mani świetne. Dla mnie nietypowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety na komorce slajdy nie dzialaja ;(

    Mani bardzo fajne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na wyświetlanie zdjęć :) Jak to się robi?
    Dobrze, że nie tylko idealne mani pokazywane są na blogach, jesteśmy tylko ludźmi, uczymy się i po pierwsze widać jak nabieramy umiejętności, a po drgie - że czasem zdarzają się mniej udane paznokcie, bo coś się rozmaże, albo krzywo pomauje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam opcję w szablonie postu :)
      W erze fotoszopa, paznokci malowanych w programie graficznym itp. musiałam tupnąć i pokazać moje nieidealne :)

      Usuń
  4. o ho ho a co tu się dzieje? :> noworoczne zmiany :) ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być noworocznie, wyszło tydzień później :D Dziękuję :) jeszcze nie jest do końca dopracowane ale już jest lepiej niż było :)

      Usuń
  5. ale sie przestrasyzlam jak zdjecia mani zaczely sie same przesuwac haha przez chwile mialam nawte wrazenie ze to moj laptop sie rusza xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Ja długo nie wiedziałam że się same ruszają :D

      Usuń
  6. ŁAdnie i estetycznie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladny mani, mozesz mi powiedziec jakiego stempla uzywasz, bo jestem na etapie kupna nowego, takiego wiekszego i nie wiem czy ten z BPS jest Ok, moze mialas z nim do czynienia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego z BPS, kupiłam 5 stempli na ebayu od różnych sprzedawców i 2 okazały się idealne :) Jeden bardzo miękki i jeden średni. Twardych szczerze nienawidzę :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum