Autor: / 5 sty 2015 / 23 Comments / , , , ,

Apokalipsa!

Kolejny tydzień w pracy. Ostatnio nawet w sobotę pojechałam, ale to akurat przyjemne było. Do urlopu dwa tygodnie, w tym jeden podczas którego będę pracować totalnie sama, bo druga dziewczyna została zwolniona. Nie podoba mi się to, ale w ramach poprawiania sobie humoru postanowiłam postawić na dobry makijaż. Dalej nie mogę szaleć z makijażem oczu, więc nacisk położę na usta, a w tym celu sięgnę po Apocalips od Rimmela. Kolor 501 Stellar mam już dość długo i sięgam dna. Jest to koralowa czerwień bez jakichkolwiek drobinek, co sprawia że jest wręcz idealna.
Nie będzie tu typowej recenzji, bo uznałam że nie lubię ich pisać, więc po prostu pokażę kolor. Dla odmiany zamiast tasiemca ze zdjęciami na górze jest galeria. Wystarczy kliknąć przycisk po lewej albo po prawej, żeby zobaczyć resztę zdjęć :) Korci mnie, żeby kupić inny kolor z tej serii, ale w sumie muszę to porządnie przemyśleć, bo mam sporo szminek i mało okazji do ich używania.
Lada moment muszę uciekać do pracy, więc reszta prac remontowych zostaje odłożona na późny wieczór. Zostało niewiele, ale końcówka jest zawsze najbardziej pracochłonna.
Share This Post :
Tags : , , , ,

23 komentarze :

  1. Ślicznie się błyszczy, ciekawa jestem innych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma wadę niestety, kolor w zmarszczki wchodzi więc boję się że jasne kolory będą źle wyglądać :/

      Usuń
  2. Właśnie szukałam takiego koloru na studniówkę i ten jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym go na studniówkę nie wzięła. Tzn kolor ładny, ale trwałość jednak mi się nie podoba :P

      Usuń
  3. ale piękna !!! :D zakochałam się w jej kolorze

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam i uwielbiam ją <3 kolor jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się nowy wygląd, aż nie poznałam bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był cel :) Miałam natchnienie i potrzebowałam czegoś CAŁKOWICIE nowego :) Jeszcze nie jest dokończone, ale niestety teraz praca mnie odcięła :)

      Usuń
  6. Nowa szata graficzna - fajne! Ale problemy z komentowaniem nadal mam ;( raz moge, a raz nie moge komentowac...

    Rany, czytajac tytul myslalam ze objedziesz z gory na dol to cos ze zdjecia, a tu taka niespodzianka!
    Piekne opakowanie tak jak i kolorà

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuję wprowadzić Discusa i może wtedy będzie łatwiej. Ja kiedyś przy wolnym łączu miałam problem z zostawianiem komentarzy.

      Idealna ta Apokalipsa nie jest, ale nadaje się do pracy :)

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum