Autor: / 9 lut 2018 / 2 Comments / , , , ,

Japanese Maple

Piątek, piąteczek, piątunio. Wy czytacie post, ja siedzę w pracy. Zanim do tej pracy wyszłam zdążyłam jeszcze napisać posta. Post, pościk, pościunio. Długo z nim zwlekałam, bo mani było ładne a ja ani weny, ani nastroju na blogowanie nie miałam. No, ale jestem. Mani zmywałam z żalem i to tylko dlatego ze paznokcia złamałam :D Czym malowałam? O tym dwa zdjęcia niżej :) Poza malowaniem użyłam tez płytki i o mamo, ależ ja jestem z niej zadowolona! 2Joy-022 spełniła moje wymagania, w tym momencie kolejne 3 do mnie lecą! 

A mani? Malowałam hybrydami. EvoNails znowu zdominowało moje paznokcie, tym razem dwa kolory nieco kontrastujące - burgund i nude. Dołożyłam trochę stempli, chciałam początkowo skorzystać z bardziej wypukłych ozdób, ale ostatecznie nie miałam żadnego dobrego pomysłu. Malowanie French Beige uważam za bardzo przyjemne, jeden z lepszych odcieni nude jakie posiadam, które nie zostawiają prześwitów. Japanese Maple jest nieco mniej przyjemny - maluje się nim świetnie i kryje po dwóch warstwach ale trzeba uważać na grubość warstw. Im cieńsze tym lepiej, w przeciwnym wypadku pojawiają się bąbelki. Miałam ten problem tylko z jednym paznokciem, wiec winę mogę spokojnie zwalić na siebie. Paznokcie na zdjęciach nie maja topu, jedynie stemple są nim pokryte. Wskazujący jest lekko matowy bo sobie dłoń acetonem zalałam a nie miałam lampy żeby to naprawić :P Mani na zdjęciach ma 4 dni. 

Wykorzystane lakiery:
Share This Post :
Tags : , , , ,

2 komentarze :

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum