Autor: / 5 cze 2016 / 12 Comments / , , ,

Sparkly eyes

Wiecie jak zrobić sobie makijaż na rozmowę o pracę? Na szybko i wcale nie klasycznie. Bo to właśnie spojrzenie może Wam pomóc. Nie dekolt, nie idealnie wykute odpowiedzi. Pewność siebie i miłe, ale nie cielakowate spojrzenie. To właśnie powiedział mi mój nowy szef, kiedy podpisywałam kontrakt. Że i owszem, ładna jestem, że wiem o czym mówię i co mam robić, że jestem pewna siebie ale najbardziej spodobało mu się to, że mając idealne ubranie poszalałam z makijażem i że to ciepłe spojrzenie pokazało mu, że nawet najbardziej wymagający klient wyjdzie zadowolony, bo go po prostu udobrucham. Ja, kobieta z chronicznym biczfejsem. Największa zołza w mieście, suka nad sukami. Ale połechtał mi ego, to Wam pokażę czym wygrałam pracę :)

Miało być lekko zielono i z kreską. Kreska mi wyszła krzywa, a ja to zawsze maskuję brokatem. Nie było innej opcji, jak tylko nim przejechać. Miałam użyć czarnego, ale w ostatniej chwili pomyślałam pieprz to bejbe, jak będziesz dobra to i bez tapety pracę dostaniesz. O eyelinerach pisałam kilka razy, najlepiej zajrzeć jednak tutaj.

W gratisie moja zabawa soczewkami. Na rozmowę o pracę ich nie zakładałam, ale już po owszem :) Soczewki jak zwykle z Pinky Paradise.

Share This Post :
Tags : , , ,

12 komentarzy :

  1. Świetny mejkap, ja też uwielbiam takie niesztampowe rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna kreska, cudo :)
    Kiedyś kupiłam sobie zielone soczewki, uwielbiałam je :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Moje pierwsze soczewki były zielone właśnie :D

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż i w dodatku jak działa! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo pięknie! żebym ja tylko tak umiała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten cień z opalem na morski!!

    Gratuluję nowej pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ten cień to prawie na pewno czwórka Essence 11 Sea my eyes :)

      Usuń
    2. Obłędny. Muszě siostrě na zakupy wyslac. Moze go znajdzie jesscze gdzies.

      Usuń
    3. Ja nie widziałam ale ja to tak patrzę że by mi słoń przed nosem przeszedł i bym nie zauważyła :D

      Usuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

Archiwum